نیوز سیتی!
08 بهمن 1401 - 17:23

۸۳ پروژه اقتصادی و عمرانی طی دهه فجر در بندرترکمن افتتاح می شود

گرگان- فرماندار بندرترکمن گفت: طی دهه فجر امسال ۵۳ طرح عمرانی و ۳۰ طرح اقتصادی با اعتبار دو هزار و ۱۷ میلیارد ریال در شهرستان بندرترکمن افتتاح می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالغفور غراوی بعدازظهر شنبه در ستادخبری فجر گلستان اظهار کرد: همزمان با ایام الله دهه فجر امسال ۵۳ طرح عمرانی و ۳۰ طرح اقتصادی با اعتبار دو هزار و ۱۷ میلیارد ریال در این شهرستان افتتاح و بهره‌برداری می شود.

فرماندار بندرترکمن افزود: در دهه فجر امسال عملیات اجرایی و فرآیند ساخت ۱۰ طرح عمرانی با اعتبار ۶۶۷ میلیارد ریال در بندرترکمن آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: افتتاح فاز اول آسفالت جاده آق قلا به بندر ترکمن با اعتبار بالغ بر ۳۵ میلیارد تومان، افتتاح فاز اول آسفالت بندرترکمن به گمیشان با اعتبار بالغ بر ۱۲ میلیارد تومان، افتتاح مدرسه روستای پنج پیکر با اعتبار بالغ بر سه میلیارد تومان از جمله پروژه های عمرانی قابل افتتاح در بندرترکمن خواهد بود.

غراوی در خصوص پروژه های اقتصادی و اشتغالزا دهه فجر در بندرترکمن هم گفت: افتتاح کارخانه نایلون با اعتبار بالغ بر ۱۷ میلیارد تومان و اشتغال ۱۴ نفر، افتتاح کارخانه خشکبار با اعتبار ۹ میلیارد تومان و اشتغال ۱۴ نفر، افتتاح شرکت تولیدی محصولات شیمیایی با اعتبار ۶۰۰ میلیون تومان در بندرترکمن از این جمله این پروژه ها است.

وی افزود: در این ایام تعداد ۲۷۵ برنامه فرهنگی هم در شهر و روستاهای بندرترکمن به اجرا در خواهد آمد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1003137

مهمترین اخبار ایران و جهان: