نیوز سیتی!
23 دی 1401 - 17:09

توهین به مقدسات نشان وحشت دشمنان از گسترش اسلام است

امام جمعه موقت شهرستان نایین گفت: سازمان‌های جاسوسی با گسترش اسلام احساس خطر و وحشت کردند به همین دلیل در تمام کشورهای اروپایی مبارزه و توهین علیه پیامبر شروع شد اما نتیجه این دشمنی‌ها برعکس و اقبال مردم به اسلام بیشتر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از نایین، حجت‌الاسلام امیر شفیعی امام جمعه موقت شهرستان نایین ضمن تبریک میلاد صدیقه کبری حضرت زهرا(س) و ولادت بزرگ مرد تاریخ امام خمینی(ره)، بیان کرد: هیچ کدام از انسان‌ها نمی‌توانند مقام و منزلتی که خداوند به حضرت زهرا داده است را درک کنند، طبق گفته پیامبر اکرم(ص) اولین کسی که به بهشت وارد می‌شود حضرت زهرا است و نبی اکرم(ص) می‌فرمایند من وقتی مشتاق بهشت می‌شوم گلوی فاطمه را می‌بوسم.

وی افزود: وقتی حضرت به دنیا آمد نوری درخشان شرق و غرب عالم را فراگرفت که مکمل این نور حضرت مهدی(عج) است و در روز ظهورش دولت الزهرا تشکیل خواهد شد.

شفیعی تصریح کرد: امام خمینی(ره) قطره‌ای از این دریا و شعاعی از این نور عظیم بود که در عالم گسترده و منشأ آثار و برکات فراوان نه تنها برای ایران بلکه برای کل دنیا شد.

وی ادامه داد: این که یک نفر مکتب امام را به دل آفریقا می‌برد و ۴۰ میلیون نفر در نیجریه شیعه می‌شوند و یا اینکه حقیقت انقلابی امام منشأ نفوذ مکتب اهل بیت به اروپا و آمریکا می‌شود، همه از نور صدیقه کبری است.

شفیعی با اشاره به اینکه دشمنان متحد شدند که از طریق اسلام‌ستیزی و جنگ با اسلام این نور را خاموش کنند، گفت: از نقطه شروع انقلاب دشمنان به طرق مختلف تحریم، جنگ تحمیلی، مسلح کردن منافقین و در تنگنا و فشار قرار دادن مردم مظلوم ایران تلاش کردند جلوی پیشرفت و حرکتی که بر مبنای فکری و عقیدتی امام بود، گرفته شود.

وی اضافه کرد: سازمان موساد و سیا با گسترش اسلام احساس خطر و وحشت کردند به همین دلیل در تمام کشورهای اروپایی مبارزه و توهین علیه پیامبر شروع شد اما نتیجه این دشمنی‌ها برعکس و اقبال مردم به اسلام بیشتر شد.

امام جمعه موقت شهرستان اظهار کرد: در همین کشور فرانسه که نشریه فاسد به مقام معظم رهبری اهانت می‌کند، ۳۸ درصد از فروش کتاب‌ها، قرآن کریم بوده و این یعنی اسلام وارد خانه‌های مردم اروپا شده است.

وی خاطرنشان کرد: طبق کلام رهبری راه علاج این است که ایران اسلامی به عنوان ام القرای کشورهای اسلامی قوی بشود تا دشمن به رعب و وحشت بیفتد و دنیا در مقابل ایران اسلامی زانو بزند.

پایان پیام/۳۶۴۹/آ/

منبع: فارس
شناسه خبر: 974837

مهمترین اخبار ایران و جهان: