نیوز سیتی!
05 بهمن 1401 - 18:54

باند سرقت از اماکن دولتی در خراسان جنوبی متلاشی شد

بیرجند_ جانشین فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از انهدام باند سرقت از دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محمد شجاعی نسب بعد از ظهر امروز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: باند سرقتی که بیشتر از سازمان‌های خدمات رسان مختلف در حوزه شهری و برون شهری اقلام و تجهیزات آنها را سرقت می کرده‌اند متلاشی شد.

وی ادامه داد: مأموران و کارآگاهان پلیس آگاهی با اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی باند ۳ نفره سارقان را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی آنها را دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان جنوبی با بیان اینکه ارزش ریالی اموال کشف شده بیش از ۳۰ میلیارد ریال است، گفت: ارزش اموال کشف شده سرقتی از ابتدای سال بیش از ۵۸۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

سرهنگ شجاعی نسب با اشاره به اینکه بیشتر سرقت‌ها در استان سرقت‌های خرد بوده است، افزود: بیش از ۷۰ درصد این سرقت‌ها تاکنون را کشف کرده‌ایم.

وی گفت: از ابتدای سال ۲۷ طرح منطقه‌ای مقابله با سرقت انجام شده که در این رابطه بیش از ۳ هزار نفر سارق دستگیر شدند و ۳۰ باند در رابطه با سرقت متلاشی شده‌اند.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان جنوبی تصریح کرد: سازمان‌ها و شهروندان هوشیارتر و با جدیت بیشتر برای مراقبت از اموالشان تلاش کنند و نسبت به اموال خود توجه بیشتری داشته باشند و اقدامات ایمنی و محافظتی را برای حفاظت از اموال خود انجام دهند تا اموال آنها سرقت نشود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 998037

مهمترین اخبار ایران و جهان: