نیوز سیتی!
01 بهمن 1401 - 15:12

راه‌اندازی خدمات CNG برای تاکسی‌ها از امروز در گلستان

مدیرعامل شرکت گاز گلستان از آغاز به کار یک جایگاه سوخت CNG در شهرستان‌های استان گلستان به منظور خدمات‌دهی به تاکسی‌ها خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، علی طالبی صبح امروز شنبه یک بهمن در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: براساس تصمیمات اتخاذ شده قرار است از امروز یک ایستگاه سوخت CNG در تمامی شهرهای گلستان آغاز به کار کند تا فعالیت تاکسی‌ها و آژانس‌ها دچار مشکل نشود، این مهم پس از هماهنگی با تاکسیرانی شهرستان‌ها محقق می‌شود و امیدواریم به مرور زمان سطح دسترسی به جایگاه‌های گاز طبیعی در استان افزایش یابد.

وی در ادامه از همراهی مطلوب مردم گلستان در مصرف بهینه گاز قدردانی کرد و افزود: پویش «هر خانه یک اتاق گرم» به صرفه جویی در مصرف گاز کمک کرد البته این مهم همیشه باید در دستور کار مردم قرار بگیرد به طور قطع خاموشی یک بخاری در گازرسانی مطلوب به دیگر استان‌های شمالی کمک می‌کند.

مدیرعامل شرکت گاز گلستان با اشاره به تداوم سرمای هوا بر ضرورت ادامه پویش «هر خانه یک اتاق گرم» تأکید کرد و گفت: در صورتی که تأسیسات گازرسانی هر یک از مشترکان دچار وقفه و یا قطعی گاز شد بدون دستکاری به کنتورها یا تأسیسات گازی، با شماره ۱۹۴ تماس حاصل کنند تا همکاران ما در اسرع وقت برای رفع مشکل در محل حاضر شوند.

طالبی با بیان اینکه در شب گذشته حتی ۲۰ مورد قطعی گاز نیز در گلستان گزارش نشده است، یادآور شد: البته قطعی گاز صرفاً مربوط به زمان فعلی نیست و در فصل تابستان هم وجود داشته است گاهی اوقات قطعی گاز به دلیل مشکلات فنی است و ارتباطی به اُفت فشار گاز ندارد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر جریان نسبی و آرام گازی در گلستان حاکم است و مصرف مردم استان مطلوب است، خاطرنشان کرد: مردم در صورت بروز هر گونه مشکل، موارد را به سامانه ۱۹۴ گزارش کنند.

به گزارش ایسنا؛ به دنبال سرمای بی‌سابقه دمای هوا و با توجه به افزایش مصرف گاز و افت فشار خطوط انتقال ورودی به استان گاز و قطع سوآپ گاز ترکمنستان، جایگاه‌های سوخت CNG از ۲۲ دی ماه در سطح استان قطع شده و این روند همچنان ادامه دارد.

قطعی گاز جایگاه‌های سوخت که با هدف تقویت شبکه توزیع گاز به ویژه برای مشترکان خانگی صورت گرفت فعالیت رانندگان تاکسی و آژانس‌ها را دچار مشکل کرد که در راستای خدمات‌دهی بهتر به این افراد از امروز یک جایگاه سوخت CNG در شهرستان‌های استان آغاز به کار خواهد کرد.

منبع: فارس
شناسه خبر: 988437

مهمترین اخبار ایران و جهان: