نیوز سیتی!
19 دی 1401 - 10:49

کشف300 تن پیاز احتکار شده در زنجان

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان از شناسایی و کشف 300 تن پیاز احتکار شده به ارزش تقریبی 60 میلیارد ریال توسط ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، ایرج خانی پور، جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان اظهار کرد: در راستای اجرای طرح مبارزه با احتکار و گران فروشی و عدم عرضه کالا و توزیع خارج از شبکه و در پی اخبار و اطلاعات واصله مبنی احتکار مقدار قابل توجهی پیاز در یک باب سوله واقع در یکی از شهرک‌های صنعتی زنجان مراتب در دستور کار ماموران دایره مبارزه با جرایم اقتصادی و اطلاعات و عملیات پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان قرار گرفت.
 
 جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان افزود: با انجام تحقیقات تخصصی پلیسی، محل پیازهای احتکار شده مشخص و ماموران با هماهنگی قضائی و در معیت نمایندگان سازمان جهاد کشاورزی و تعزیرات حکومتی استان زنجان به محل اعزام شدند که در بازرسی از یک باب سوله 300 تن پیاز احتکار شده را کشف کردند.
 
وی تصریح کرد: کارشناسان ارزش پیاز مکشوفه را 60 میلیارد ریال اعلام کردند که در این رابطه دو نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.
 
خانی‌پور افزود: پلیس با محتکران کالا و بر هم زنندگان نظم اقتصادی برخورد قاطع و قانونی می‌کند و اجازه فعالیت به برهم زنندگان نظام اقتصادی را نخواهد داد.

پایان پیام/73004

منبع: فارس
شناسه خبر: 964837

مهمترین اخبار ایران و جهان: