نیوز سیتی!
17 دی 1401 - 09:12

۲۷ دستگاه خودرو گرفتار در کوهستان‌های پاوه امداد رسانی شدند

کرمانشاه- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت: ۲۷ دستگاه خودرو گرفتار در کوهستان‌های پاوه امداد رسانی شدند.

محمدباقر محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: به هفت دستگاه خودرو گروه آفرود سوار و ۲۰ دستگاه خودرو در پنج کیلومتری پایگاه سه راهی باینگان شهرستان پاوه شامگاه جمعه امدادرسانی شد.

وی افزود: بر اساس گزارش مردمی و اورژانس به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه مبنی بر گرفتار شدن یک تیم آفرود سوار ۲ تیم عملیاتی از پایگاه امداد و نجات و شعبه پاوه به محل اعزام شدند.

محمدی افزود: حادثه برخورد آفرود سواران چهار مصدوم به دنبال داشت که سه نفر آنها توسط آمبولانس هلال احمر و یک نفر توسط نیروهای مردمی به بیمارستان قدس پاوه انتقال داده شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه تصریح کرد: همزمان و در نزدیکی این حادثه تعداد ۲۰ دستگاه خودرو دیگر به علت لغزندگی جاده دچار حادثه شدند که نیروهای عملیاتی جمعیت هلال احمر شهرستان پاوه پس از ارزیابی و انجام اقدامات اولیه ۱۰ نفر از مسافران به منطقه امن انتقال و چهار نفر را در پایگاه سه راهی باینگان اسکان اضطراری دادند.

وی زمان عملیات را چهار ساعت عنوان کرد و گفت: در این عملیات با درخواست شعبه پاوه نیروهای امدادی راه و ترابری شهرستان برای برف روبی و باز کردن مسیر به کمک تیم امداد و نجات جمعیت هلال احمر آمده و در تسریع عملیات کمک کردند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 959437

مهمترین اخبار ایران و جهان: