نیوز سیتی!
15 دی 1401 - 17:29

عملکرد حاج قاسم باعث کینه توزی استکبار جهانی شد

عضوسابق کمیسیون امنیت مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حاج قاسم با ورود به جنگ با داعش آن چنان عمل کرد که باعث شکست و نابودی داعش شد، گفت: عملکرد حاج قاسم باعث ایجاد کینه سنگین در دل دشمنان و استکبار جهانی شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از خلیل آباد، اسماعیل کوثری عضوسابق کمیسیون  امنیت مجلس شورای اسلامی بعدازظهر امروز در جمع بسیجیان و اقشار مختلف مردم شهرستان خلیل آباد با بیان اینکه استقبال بی نظیر و بدرقه پیکر مطهر حاج قاسم در تاریخ بی سابقه بود، اظهار کرد: حاج قاسم ها، همت ها، شیرودی ها، شوشتری ها ، باقری ها وکاوه ها ... بودند که به فرمان امام لبیک گفتند و جنگ را مدیریت کردند.

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی با نیروهای تحت امر خود با اخوت وبرادری برخورد داشت، افزود: وی همیشه یاران خود را از لحاظ فکری و نظامی ارتقاء می داد و این منجر شده بود که رزمندگان شیفته اخلاق و رفتار حاج قاسم شوند.

عضوسابق کمیسیون  امنیت مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه حاج قاسم ها در جنگ شکوفا شدند و در تمام عملیات ها تا آخر جنگ حضور فعال داشت، گفت: بعد از جنگ به حاج قاسم ماموریت جدیدی واگذار شد که آن برقراری امنیت در سیستان و بلوچستان و مبارزه با اشرار بود که در آن زمینه هم موفق بود.

کوثری با اعلام اینکه تلاش های فراوان حاج قاسم در زمینه های مختلف شیرازه دشمنان را برهم پاشیده بود،گفت: عملکرد حاج قاسم باعث ایجاد کینه سنگین در دل دشمنان و استکبار جهانی شد که این از خدا بی خبران تصمیم به ترور وی گرفتند.

وی اغتشاشات اخیر در کشور را مورد اشاره قرارداد و اظهار کرد، مردم ایران با پیروی از منویات رهبری اجازه خود نمایی را به دشمنان نخواهند داد. 

پایان پیام/ 70053

منبع: فارس
شناسه خبر: 957137

مهمترین اخبار ایران و جهان: