نیوز سیتی!
16 آذر 1401 - 14:06

سرمایه‌های بیشتری به بازار فناورانه کشور سرریز می‌شود

چهل‌وپنجمین نشست مجازی بروکرها با هدف پیوند بیشتر و مستحکم‌تر میان بازار عرضه و تقاضای محصولات فناورانه بومی برگزار می‌شود.

گروه علم و پیشرفت: 17 آذرماه سال 1401 کارگزار فن‌بازار منطقه‌ای استان هرمزگان میزبان این رویداد فناورانه است تا فناوران توانمندی‌های خود را معرفی کنند و بازار هدف برای خرید و سرمایه‌گذاری بر روی این ظرفیت‌های دانشی و تخصصی ترغیب شود.

در چهل‌وپنجمین نشست مجازی بروکرها؛ فناوری‌هایی چون «ابزار لبه‌یاب هوشمند»، «دستگاه آنالیز جریان‌های موتورهای القایی»، «تولید بازی‌های آموزشی مبتنی بر مغز» و «کاتالیست مرکایتان‌زدایی از میعانات گازی» عرضه می‌شود.

نیازهای فناورانه ای هم که در این رویداد ارائه خواهد شد شامل «نیازهای فناورانه شرکت نفت ستاره خلیج فارس»، «دستگاه پوست‌گیری کنجد بدون آب» و «فرآیند ساخت خرطومی فلکسیبل» می شود و برای طرح‌های «تولید مکمل خوراکی موثر بر پارامترهای اسپرم»، «سامانه فرهنگ سازی، خرید، جمع آوری و فرآوری پسماند قابل بازیافت به صورت تفکیک از مبدا» و «طرح حذف آفلاتوکسین ها و مایکوتوکسین های کپک نان و غلات مانند گندم، جو، ذرت و موارد مشابه برای خوراک دام طیور آبزیان و حیوانات خانگی» نیز سرمایه‌گذار جذب خواهد شد.

رویدادی که به همت شبکه فن‌بازار ملی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری این هفته به چهل‌وپنجمین دوره خود می‌رسد و میزبان فناوران، بازار تقاضا و کارگزارانی است که مامور به اتصال بازار عرضه به تقاضا هستند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 900637

مهمترین اخبار ایران و جهان: