نیوز سیتی!
29 آذر 1401 - 19:30

«نه» قاطع مردم به ایجاد آشوب و ناامنی با استقبال از شب یلدا

بررسی‌های میدانی از معابر و میادین اصلی شهر حاکی از وضعیت عادی و به‌دور از آشوب شهر تهران دارد و پروژه نخ نما و شکست خورده «اعتصابات-اغتشاشات» با پاسخ منفی قاطع مردم مواجه شده است.

خبرگزاری مهر، گروه جامعه؛ از روزهای گذشته دشمنان قسم خورده ایران اسلامی طی فراخوان‌های متعدد با کلیدواژه‌های مختلف و در عین حال تکراری هم‌چون «اعتصاب سراسری» و «اعتراض گسترده» سعی در ایجاد مجدد آشوب، اغتشاش و ناامنی در شهرهای گوناگون و به‌طور ویژه تهران به‌عنوان پایتخت کشور داشتند.

به‌همین جهت جریان رسانه‌ای منتسب به دشمن سعی ویژه‌ای در جهت اعتصاب‌نمایی در طول روز از راسته‌های تجاری تهران و تلاش در جهت آشوب‌نمایی در شب و در مناطق مرکزی شهر کرده و می‌کند.

ید رسانه‌ای ضدانقلاب با رویکردی «ایران‌ستیز» بار دیگر در جهت دمیدن به آتش خاموش شده اغتشاش و آشوب در کشور اقدام کرد و در همین راستا فراخوان گسترده‌ای برای روزهای ۲۸، ۲۹ و ۳۰ آذرماه منتشر کرد؛ اما پروژه شکست خورده «اعتصابات-اغتشاشات» بار دیگر توسط مردم با شکست سنگینی مواجه شد.

خبرنگار مهر به‌منظور آگاهی از وضعیت شهر تهران در روز جاری به معابر و میادین اصلی پایتخت رفت و روایتی که می‌خوانید، ماحصل این حضور میدانی است.

از حدفاصل میدان ولیعصر (عج) تا چهارراه ولیعصر (عج) تردد عادی شهروندان و به‌طور خاص دانشجویان در حال انجام است و کسبه این راسته نیز در حالت فعالیت تجاری خود هستند.

در خیابان لاله‌زار نیز فعالیت عادی مغازه‌داران در جریان است و شهروندان برای تهیه مایحتاج خود به مغازه‌های این راسته مراجعه می‌کنند.

از حد فاصل دروازه دولت تا چهارراه ولیعصر (عج) فعالیت عادی شهروندان و عبور و مرور خودروها در جریان است و از چهارراه ولیعصر (عج) تا خیابان آزادی تردد معمول شهروندان در معابر و فعالیت عادی کسبه در حال انجام است و دست‌فروشان در حال فروش اقلام ویژه شب یلدا هستند.

بررسی‌های میدانی خبرنگار مهر از معابر و میادین اصلی شهر حاکی از وضعیت عادی و به‌دور از آشوب شهر دارد و بر همین اساس به نظر می‌رسد که پروژه نخ نما و شکست خورده «اعتصابات-اغتشاشات» که از سوی دشمن به‌عنوان یک اولویت دنبال می‌شود، با پاسخ منفی و قاطع مردم مواجه شده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 923137

مهمترین اخبار ایران و جهان: