نیوز سیتی!
29 آذر 1401 - 17:04

۱۴۰۰ میلیارد تومان به حساب شهرداری‌های زنجان واریز شد

زنجان-استاندار زنجان گفت: طی ۹ ماهه امسال از محل مالیات بر ارزش افزوده، هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان به حساب شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان برای اجرای طرح‌های عمرانی و خدماتی واریز شده است. 

به گزارش خبرنگار مهر، محسن افشارچی ظهر سه شنبه در نشست هم اندیشی هادیان سیاسی بسیج استان، به رویکردهای دولت سیزدهم در پیگیری حل مسائل کشور، اشاره کرد و افزود: دولت درصدد است تا وابستگی کشور به نفت و تحت تاثیر قرار گرفتن اقتصاد از تحریم را تمام کند.

وی ابراز کرد: طی ۹ ماهه امسال از محل مالیات بر ارزش افزوده، هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان به حساب شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان برای اجرای طرح‌های عمرانی و خدماتی واریز شده است.

استاندار زنجان از آغاز واگذاری هشت تن پسماند شهرکت صنعتی روی به نفع استان در آینده نزدیک خبر داد و گفت: پیشبرد و اجرای پروژه‌های نیمه کاره استان نیز از طریق مولدسازی دارایی‌های دولتی در دستور کار است.

افشارچی همچنین از تکمیل عملیات چهار بانده کردن راه ارتباطی سلطانیه- خدابنده – کبودرآهنگ تا شهریور سال آینده خبر داد.

وی ابراز داشت: تمام تلاش دولت این است که ذهنیت‌ها در اداره کشور به قرارداد برجام گره نخورد و رویکرد دولت سیزدهم بهره گیری از سایر ظرفیت‌ها بوده و به همین علت، مورد غضب دشمنان قرار گرفته است.

استاندار زنجان افزود: دشمنان تحمل چنین رویکردی را که جمهوری اسلامی می‌تواند مشکلاتش را از طریق ظرفیت مختلف دیگری حل کند، ندارند و این حجم از جنگ ترکیبی علیه نظام، یک برنامه بود.

افشارچی تصریح کرد: تمام مشکل ۴۳ ساله انقلاب اسلامی این است که می‌خواهد از زیر سلطه استکبار جهانی بیرون بیاید.

وی ادامه داد: اصل هدف نظام جمهوری اسلامی هم این است که ایران کشور سلطه ناپذیر و البته نه سطله گر باشد.

استاندار زنجان یاد آورشد: ایران هر چه قوی‌تر می‌شود، فشار نظام سلطه و ابزارهایش نیز بر کشور بیشتر می‌شود و نظام سطله از برخی سلبریتی ها گرفته تا برخی جناح‌های سیاسی پیاده نظام دارد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 922881

مهمترین اخبار ایران و جهان: