نیوز سیتی!
30 آذر 1401 - 17:45

فعالان مردمی جهاد و شهادت نقش‌ خود در جهاد تبیین را می‌شناسند

جامعه فعالان مردمی جهاد و شهادت وارثون، با هدف، فعالسازی فعالان خودجوش مردمی در تمامی استان‌های کشور، ششمین اجلاس سراسری خود را در قالب ۳۱ گردهمایی استانی برگزار می‌کند.

به گزارش خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، جامعه فعالان مردمی جهاد و شهادت وارثون، با هدف، فعالسازی فعالان خودجوش مردمی در تمامی استان‌های کشور، ششمین اجلاس سراسری خود را در قالب ۳۱ گردهمایی استانی برگزار می‌کند.

در این گردهمایی‌ها، فعالان با نقش‌های خود در مقابله با جنگ ترکیبی، رسالت خویش در روایت پیشرفت ایران قوی و همچنین اقدامات ظرفیت‌ساز و از همه مهمتر نقش حلقه‌های میانی در جهاد تبیین آشنا می‌شوند.

به علاوه استان‌ها نیز می‌توانند فراخور بوم منطقه و نیازهای اصلی فعالان خود موضوعات مختلف را در حوزه، یادواره‌ها، روایتگری، راهیان نور، تربیت حماسی، نشر و تولید محصول و ... به فعالان آموزش داده و هرگونه اقدامات لازم را صورت دهند.

گردهمایی‌ هر استان با همکاری جبهه فرهنگی اجتماعی استان برگزار و با همراهی نماینده ولی فقیه، استاندار، فرماندهان سپاه و مسئولان عرصه جهاد و شهادت پیش خواهد رفت.

در افتتاحیه این مراسم ها که به یاد حاج قاسم سلیمانی و در استان کرمان برگزار گردید، تبیین مکتب شهید سلیمانی مورد توجه ویژه قرار گرفت. علاوه بر کرمان، استان‌ البرز در ابتدای دی ماه، و پس از آن خراسان جنوبی، مرکزی، چهارمحال و بختیاری و خوزستان نیز تا پایان سال، میزبان فعالان استانی خود و این گردهم آیی هستند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 925137

مهمترین اخبار ایران و جهان: