نیوز سیتی!
01 دی 1401 - 22:56

استقبال بی نظیر اهالی خان ببین از شهیدگمنام دوران دفاع مقدس

گرگان- اهالی شهر و روستاهای خان ببین در آیین استقبال از شهید گمنام دوران دفاع مقدس سنگ تمام گذاشتند و با حضور پرشور خود با آرمان‌های شهدا تجدید بیعت کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم استقبال از شهید گمنام دفاع مقدس عصر پنجشنبه با حضور پرشور مردم شهیدپرور خان ببین و مسئولان در مصلی نمازجمعه این شهرستان برگزار شد.

احمد محلبانی، فرماندار رامیان در این مراسم با اشاره به منزلت شهیدان، مظلومیت شهدای گمنام را دو برابر دانست و گفت: امنیت، عزت و اقتدار کنونی کشور مرهون خون همین شهدا است که بی ریا و بی منت جان شیرین خود را فدای ایران و اسلام کردند تا ما امروز در امنیت باشیم.

این مراسم با اجرای مداحی توسط یکی از مداحان و سرود در وصف شهدای گمنام توسط گروه سرود نوجوانان خان ببین همراه بود.

لازم به ذکر است، دو شهید خوشنام دوران دفاع مقدس، یکشنبه (۲۷ مرداد) وارد استان شده و ۱۰ روز مهمان شهرستان‌های استان خواهند بود.

طبق گفته سخنگو و معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه نینوای گلستان، یکی از این شهدا ۲۲ ساله بوده که در عملیات کربلای پنج در منطقه شلمچه به شهادت رسیده و شهید دیگر هم در سن ۲۱ سالگی در عملیات کربلای ۶ در منطقه سومار به فیض شهادت نائل آمده است.

این شهدا در تمامی شهرستان‌های استان تشییع و سپس در روز ۶ دی ماه همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) سایت اداری استانداری گلستان و روستای «ولاغوز» شهرستان کردکوی خاکسپاری می‌شوند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 927281

مهمترین اخبار ایران و جهان: