نیوز سیتی!
24 بهمن 1401 - 19:17

سمنان با آمادگی کامل به استقبال نوروز می‌رود

استاندار سمنان گفت: تدابیر لازم در راستای آمادگی کامل برای پذیرایی از مسافران در ایام نوروز ۱۴۰۲ و تردد ایمن در راه‌های استان اتخاذ شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان عصر امروز در جلسه شورای راهبری وضع تصادفات رانندگی در استان سمنان اظهار کرد: تمام دستگاه‌های اجرایی با توجه به برودت هوا در صورت نیاز در راستای حمل‌ونقل و اسکان مسافران در راه مانده، در اختیار ستاد مدیریت بحران استان باشند.

وی افزود: با توجه به همزمانی ماه مبارک رمضان و ایام نوروز، مسافرت‌ها در دهه سوم اسفند سال جاری آغاز خواهد شد و نیاز است تا اقدامات لازم در این زمینه در دستور کار قرار گیرد.

استاندار سمنان ادامه داد: همان اقدامی که در تابستان ۱۴۰۱ در ستاد اجرایی خدمات سفر در روستاها توسط دهیاری‌ها و خودروهای با چراغ گردان برای راهنمایی مسافران صورت گرفت، در ایام نوروز ۱۴۰۲ نیز انجام شود.

هاشمی خاطرنشان کرد: در ورودی شهرها تدابیر لازم برای استقرار بازارچه‌های محصولات صنایع‌دستی در ایام نوروز ۱۴۰۲ برای ترغیب مسافران جهت حضور در شهرها اتخاذ شود و شهرداری‌ها امکانات را فراهم کنند.

استاندار سمنان گفت: پیگیری‌های لازم در راستای تخصیص اعتبار در نظر گرفته شده توسط وزیر راه و شهرسازی برای اصلاح نقاط حادثه‌خیز راه‌های استان در دستور کار باشد.

پایان پیام/74002/ک/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1036737

مهمترین اخبار ایران و جهان: