نیوز سیتی!
18 بهمن 1401 - 06:19

حذف 3 چراغ قرمز از اتوبان 22 بهمن زنجان

عضو شورای شهر زنجان سال آینده اقدامات بسیار خوبی در حوزه ترافیک و حمل و نقل شهری اتفاق خواهد افتاد، گفت: برای حل مشکل ترافیک اتوبان 22 بهمن زنجان سه چراغ قرمز حذف می‌شود.

سعید نجفی، عضو شورای شهر زنجان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: سال آینده اقدامات بسیار خوبی در حوزه ترافیک و حمل و نقل شهری اتفاق خواهد افتاد.

عضو شورای شهر زنجان با اشاره به بهره‌گیری از ظرفیت یک مشاور در راستای حل مشکلات ترافیکی سطح شهر زنجان گفت: لازمه حل این مشکلات اجرای چند پروژه است که مقدمات آن فراهم شده است، ولی اولویت شهرداری در حل مشکلات ترافیکی مسیر آرامستان است.

وی با اشاره به اینکه در مسیر آرامستان پل سطحی و زیرسطحی اجرا خواهد شد، افزود: اقدامات اجرایی این مسیر با همکاری قرارگاه خاتم انجام می‌شود.

نجفی افزود: در ادامه همین طرح ترافیکی در میدان سپاه نیز یک طرح داریم که در آنجا پل سواره رو هوایی اجرا خواهد شد که شخص از میدان سپاه به سمت شهرک رجایی برود.

عضو شورای شهر زنجان با بیان اینکه دیگر اقدام شهرداری در راستای حل مشکل ترافیک در اتوبان 22 بهمن اجرا می‌شود، اضافه کرد: در این مسیر هم برای حل مشکل ترافیک، سه چراغ قرمز حذف خواهد شد، که شامل چراغ قرمز میدان ارتش، میدان تربیت و میدان مدرس است، یعنی یک شخص از میدان بسیج تا میدان جهاد بدون توقف و معطلی عبور و مرور خواهد کرد که البته خروجی‌هایی هم برای این مسیر پیش‌بینی خواهد شد.

وی با بیان اینکه در مسیر پل سیدالشهدا نیز زیرگذر موجود ادامه پیدا کرده و تا بابائیان خواهد رسید، افزود: روی همین مسیر نیز به صورت کنسول و خیابان استفاده خواهد شد.

نجفی با اشاره به اینکه طی سنوات گذشته هیچ اقدامی در راستای حل مشکلات ترافیکی انجام نشده است، اضافه کرد: سال آینده اقدامات زیربنایی در این حوزه انجام خواهد شد تا یک شهر بدون ترافیک داشته باشیم.

پایان پیام/73005

منبع: فارس
شناسه خبر: 1023881

مهمترین اخبار ایران و جهان: