نیوز سیتی!
19 اسفند 1401 - 14:48

امام جمعه سمنان: برخورد قاطعی با عوامل ناامنی در مدارس انجام می‌شود

امام جمعه سمنان با اشاره به گزارش مسمومیت‌ها از برخی مدارس استان سمنان گفت: برخورد قاطعی با عوامل ناامنی در مدارس انجام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی مطیعی، امام جمعه سمنان ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مرکز استان سمنان در مسجد امام این شهر، به گزارش مسمومیت‌ها از برخی مدارس استان سمنان اشاره و اظهار کرد: تأمین امنیت مدارس یکی از اولویت‌های جدی است که پیگیری می‌شود و همه نیروهای انتظامی، امنیتی و نظارتی در حال بررسی موضوع هستند.

وی بیان کرد: اقدامات سخیفی که در برخی مدارس و برای دانش‌آموزان استان سمنان انجام‌شده، ادامه تلاش‌های دشمنان کشورمان برای ناامن نشان دادن ایران اسلامی است؛ ولی قطعاً راه به جایی نخواهد برد.

امام جمعه سمنان اضافه کرد: قشر معصومی که در مدارس در حال تحصیل هستند، هدف حملات کور و ناجوانمردانه دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی قرار گرفته‌اند؛ اما باید بدانند که ما این رفتارها را برنمی‌تابیم.

مطیعی با بیان اینکه برخورد قاطعی با عوامل ناامنی در مدارس انجام می‌شود، گفت: دستگیری عوامل این ناامنی‌ها به صورت ویژه در دستور کار دستگاه‌های مسؤول قرار دارد.

وی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز برای برخورد قاطع با عوامل ایجاد ناامنی در مدارس دستور ویژه داده‌اند و این امر، هم‌اکنون اولویت جدی دستگاه‌های ذی‌ربط است.

امام جمعه سمنان با اشاره به اینکه جنگ ترکیبی دشمنان همچنان ادامه دارد و آنها تمام تلاششان را به کار بسته‌اند تا ایران اسلامی را ناامن جلوه دهند و مردم ما را ناامید سازند، گفت: عاملان ناامنی‌ها حتماً شناسایی می‌شوند و به اشد مجازات می‌رسند.

مطیعی همچنین از مردم استان سمنان خواست تا در روزهای پایانی سال مراقب باشند که ادامه تلاش دشمنانمان برای ناامن‌سازی شهرها، در چهارشنبه آخر سال تکرار نشود.

وی تصریح کرد: چهارشنبه آخر سال در پیش است و خانواده‌ها باید بیش از گذشته مراقب فرزندان خود باشند تا خدای‌نکرده، استفاده از مواد آتش‌زا آسیبی به آنها نرساند.

امام جمعه سمنان بیان کرد: استفاده از مواد محترقه در این روزها به حوادثی منتهی می‌شود که ممکن است سال نو را به کام مردم ما تلخ کند و از این‌رو، باید مراقب بود تا حوادث روزهای آینده به حداقل ممکن برسد.

پایان پیام/74001/م/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1084537

مهمترین اخبار ایران و جهان: