نیوز سیتی!
24 بهمن 1401 - 09:51

حضور حماسی مردم در ۲۲بهمن فتنه اخیر معاندان را بی اثرکرد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت: اوج بی اخلاقی، خشونت‌طلبی، هنجارشکنی و رفتارهای لمپنی معاندان در فتنه اخیر سبب خروش میلیونی مردم در ۲۲ بهمن امسال شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، روح‌الله سلگی صبح امروز در جمع مدیران اجرایی و فرهنگی مازندران اظهار کرد: معاندان و حامیان آنها در فتنه اخیر نشان دادند که با مظاهر نشاط و سرور ملی ایرانیان مانند جشنواره‌ها، آیین‌های ملی و مسابقات مختلف و نیز رفع تحریم‌های ظالمانه علیه کشورمان مخالف هستند از این روملت با شناخت ماهیت آنها۲۲ بهمن یکپارچه شد و علیه همگی آنان بپاخاست.
 ‏وی با اشاره به شرارت‌ها و فتنه‌های سال‌های ۸۸، ۷۸، ۹۶ و فراز و فرودهای دوران جنگ تحمیلی یادآور شد: حمایت جریان معاند از روزهای سخت ملت موجب رویگردانی مردم از آنها شد.
 ‏وی حداکثر نمایی جریان اقلیت را از ویژگی‌های فتنه انگیزان و معاندان دانست و افزود: این جریان رسوا و فریبکار نتوانست همراهی مردم هوشیار کشورمان را جلب کند و در نتیجه به محاق رفت.
سلگی ایجاد گسل هویت ملی و بحران سازی فرهنگی را از اهداف شوم رژیم ستمشاهی و معاندان کنونی برشمرد و افزود: فرح پهلوی در این ماجرا با برگزاری جشن شیراز مسؤول ترویج ابتذال فرهنگی در کشور بود و به اندازه‌ای کار پهلوی در رواج ابتذال غیر قابل دفاع بود که ملی گراها هم از قیام امام راحل حمایت کردند ‏.
وی با تجلیل از اقدام ستودنی ملت ایران در ۲۲بهمن اظهار کرد: مردم هوشیار کشورمان در جشن ملی پیروزی انقلاب نشان دادند که تا پای جان از آرمان های نظام اسلامی حراست می‌کنند.
 ‏این مسؤول سیاسی با اشاره به حوادث دوران فتنه اخیر اظهار کرد: ملت در ۲۲بهمن امسال با وحدت و اتحاد ملی اوج انزجار خود از شرارت‌های دشمنان و بدخواهان انقلاب اسلامی را در خیابان‌های کشور به تصویر کشید.
 ‏معاون استاندار مازندران با اشاره به خودداری شبکه‌های معاند از انعکاس حماسه میلیونی مردم ایران یادآورشد: حضور پرشکوه و تماشایی مردم ایران در راهپیمایی وحدت بخش ۲۲بهمن امسال سرمایه‌گذاری سنگین و گسترده مظهر استکبار و رژیم صهیونیستی در فتنه اخیر را بی اثر کرد.
 ‏وی گفت: حماسه آفرینی مردم در ۲۲بهمن امسال دوستداران انقلاب را به شدت خشنود و مخالفان انقلاب را هراسان و آشفته کرده است. 
 ‏سلگی خاطرنشان کرد: مسؤولان باید با سرعت بخشیدن به روند خدمت رسانی بی منت پاسخ شایسته ای به حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن بدهند.
 ‏وی تصریح کرد: جلوه تابناک انقلاب اسلامی علی رغم ددمنشی‌های استکبار جهانی در مسیر ارزش‌های ماندگار و پرفروغ امتداد خواهد یافت.
 ‏معاون سیاسی استاندار مازندران افزود: با رها شدن انرژی متراکم ملت ،پیشرفت و بالندگی ایران اسلامی در ابعاد سیاسی ، فرهنگی و اقتصادی شتاب خواهد گرفت.
 ‏ وی گفت: تعمیق پیوند و ارتباط مسؤولان با مردم ماموریت راهبردی در حکمرانی نوین بر پایه مردم‌سالاری دینی است.
 ‏سلگی خاطرنشان کرد: دولت سیزدهم طلایه‌دار تحول در عرصه حکمرانی و پیشرفت اساسی کشور است.
پایان پیام/۸۶۰۳۱/غ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1035437

مهمترین اخبار ایران و جهان: