نیوز سیتی!
23 اسفند 1401 - 21:50

انتصابات آموزش و پرورش با نگاه جوان گرایی همراه باشد

کرج- مدیرکل آموزش و پرورش البرز با بیان اینکه جوانگرایی در انتصابات یکی از مؤلفه‌های مهم در دولت سیزدهم است، گفت: انتصابات آموزش و پرورش استان با نگاه جوان گرایی همراه باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی حجرگشت بعد از ظهر سه‌شنبه در آخرین جلسه کمیته انتصابات آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۱ بیان کرد: جوانگرایی در انتصابات یکی از مؤلفه‌های مهم در دولت سیزدهم است و انتصابات آموزش و پرورش استان نیز با نگاه جوان گرایی همراه باشد.

وی یادآور شد: انجام این کار به نوعی لایه جدید مدیریتی در گردش نخبگان را ایجاد می‌کند و مدیر می‌تواند از ظرفیت‌هایی که در مدرسه وجود دارد برای انتصاب جوانان در پست‌های مدیریتی استفاده کند.

مدیرکل آموزش و پرورش البرز تصریح کرد: برنامه‌های دولت سیزدهم به تمامی مدیران میانی و ستادی اعلام شده و باید این شعارها ی اعلامی را مطالبه مردمی بویژه در حوزه آموزش و پرورش ببینیم.

حجرگشت با بیان اینکه در این مقطع زمانی مردم خواستار عدلت محوری هستند، افزود: انقلابی‌گری و مردم‌داری از شعارهای دولت سیزدهم محسوب می‌شود و وقتی فردی از یک جمع ناراضی برود، نمی‌گوید که آن کارمند بد است، بلکه این نقص را به کل نظام تعمیم می‌دهد.

وی ادامه داد: رضایت یک فرد از انجام دادن کاری به رضایتمندی از کل نظام منتهی می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش البرز عنوان کرد: پاک‌دستی، فساد ستیزی و قانونمداری از دیگر موارد مورد توجه مدیران در ابلاغیه فعالیت کاری لحاظ شده است که باید به آنها نگاه ویژه ای داشت.

وی ضمن تاکید بر جوان گرایی و انتقال تجربیات بر جوانان فرهنگی استان خواستار عدم انتصاب افراد بالای ۲۰ سال خدمت در پست‌های اداری آموزش و پرورش استان البرز شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1093337

مهمترین اخبار ایران و جهان: