نیوز سیتی!
23 اسفند 1401 - 18:06

فرهادیان: نمی‌دانم چرا برخی ارقام نجومی در مورد میزبانی مسابقات نوروز مطرح می‌شود

مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها گفت: بودجه کلانی برای بازی‌های نوروز اختصاص پیدا نکرده و نمی‌دانم چرا برخی ارقام نجومی در مورد آن مطرح می‌شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، آرش فرهادیان در پایان مجمع انتخاباتی فدراسیون ناشنوایان در مورد بودجه بیش از 100 میلیاردی بازی‌های نوروز در تهران  اظهار داشت: اطلاع دقیقی از این عدد ندارم ولی آن طور که گفته می‌شود، بودجه کلانی برای این بازی‌ها اختصاص پیدا نکرده است و نمی‌دانم چرا برخی ارقام نجومی در مورد آن مطرح می‌شود.

فرهادیان در در مورد حاشیه‌های برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون ژیمناستیک تصریح کرد:‌ ما آنچه وظیفه قانونی خود می‌دانیم، انجام می‌دهیم ولی باید دید چه پیش می‌آید. ما از 120 روز قبل،‌ همه موارد را طبق قانون انجام داده‌ایم و منتظر تایید نهایی نامزدها هستیم. تایید صلاحیت‌ها اصلا در اختیار ما نیست و نهادهای نظارتی و امنیتی در این بین دخیل هستند.

مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها گفت: اگر به همین شکل پیش برویم، مشکل خاصی پیش نخواهد آمد. اینکه مجمع ترک شود، نگاه خوبی نیست. تلاش مجموعه ورزش کشور این است که ورزش بدون حاشیه پیش برود. برای فدراسیون ژیمناستیک هم مثل دوچرخه‌سواری تلاش می‌کنیم که حاشیه‌ و مشکلی پیش نیاید و رئیس انتخاب شود.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1093081

مهمترین اخبار ایران و جهان: