نیوز سیتی!
12 اسفند 1401 - 15:50

براندازان به دنبال فضاسازی در ماجرای مسمومیت دانش آموزان هستند

پردیس- امام جمعه پردیس گفت: براندازان به دنبال فضاسازی در ماجرای مسمومیت دانش آموزان هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید حسین حسینی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته پردیس ضمن گرامیداشت روز جوان به مناسبت میلاد حضرت علی اکبر (ع) و هفته سربازان گمنام امام زمان (عج)، اظهار داشت: از تمام تلاش‌های سربازان گمنام امام زمان (ع) در کشور و شهرستان پردیس که با هوشیاری و در کمال گمنامی، رسالت سنگین خود را در حفظ و حراست از مرزهای اعتقادی و امنیتی ایران انجام می‌دهند صمیمانه تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی با اشاره به اینکه تربیت باید از حاشیه به متن نظام تعلیم و تربیت بیاید اظهار داشت: اهمیت امور تربیتی خیلی زیاد است اما متناسب با اهمیتی که امور تربیتی دارد به آن بها داده نمی‌شود و متأسفانه در حاشیه قرار داده شده و در متن آموزش و پرورش میدان داری نمی‌کند.

امام جمعه پردیس بیان داشت: براندازان مفلوک و ورشکستگان سیاسی از مسمومیت مشکوک دختران دانش آموز استفاده و فضاسازی می‌کنند و با تبلیغات گسترده می‌خواهند اتهام جلوگیری از رشد تحصیلی را متوجه نظام مقدسی کنند که زنان و دختران در آن، پیشتاز و افتخارآفرین در عرصه علمی و اجتماعی هستند.

وی گفت: نگرانی از الگو شدن ملت ایران برای مسلمانان، به هم ریختن اوضاع داخلی ایران با به راه انداختن جنگ ارزی با ایجاد نارضایتی برخی از اهداف دشمن است و در این مورد اگر نیاز به قانون‌گذاری جدید وجود دارد، باید برای آن به سرعت چاره‌اندیشی و اگر ظرفیت‌های قانونی وجود دارد، باید از آن استفاده شود تا معیشت و روان مردم از این بازی ارزی مصون بماند.

خطیب نماز جمعه پردیس افزود: ستاد امر به معروف و نهی از منکر در تحقق این فریضه مهم، برنامه‌ها و اقداماتی را در آینده نزدیک دارد که به سمع و نظر مردم خواهد رسید.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1070081

مهمترین اخبار ایران و جهان: