نیوز سیتی!
09 اسفند 1401 - 14:35

بازی‌های تاما گسترش می‌یابد

دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان از گسترش بازی‌های تاما خبر داد.

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، حسین تاریخی دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در نشست خبری اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران با انتخاب روزی به نام امور تربیتی، رویکرد خوب را واضح و روشن اعلام کرد.

وی ادامه داد: نامگذاری این روز به این معناست که پرورش برای ما خیلی مهم است و تفاوت ما با ایدئولوژی‌های غربی در مواجهه با تربیت است.

تاریخی به برنامه مدرسه انقلاب اشاره کرد و افزود: امسال، یازدهمین دوره نمایشگاه‌های مدرسه انقلاب را تجربه کردیم و بعد از دو سال کرونا، حضور فیزیکی دانش‌‌آموزان را در مدرسه داشتیم. با توجه به اتفاقات یکی، دو ماهه اول سال تحصیلی در کشور،  تلقی این بود که با چالش‌هایی مواجه شویم اما دانش‌‌آموزان در مقطع متوسطه اول و دوم پررنگ‌تر وارد میدان شدند و علاوه بر استفاده از خلاقیت و نوآوری ، صلابت در روایت دستاوردهای انقلاب اسلامی بسیار جالب بود. 

وی با بیان اینکه امسال اتفاقات نوینی را تجربه کردیم، گفت: امسال برنامه تاما را داشتیم که اجرای برنامه‌های گروهی، مهارتی و تشکیلاتی بود که به دنبال گسترش و تنوع بازی‌های هستیم و هدف ما تقویت بازی‌های جمعی و گروهی است. 

دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان به برنامه کافه ۵۷ اشاره کرد و افزود: در این طرح به دنبال این بودیم که در یک محفل صمیمانه امکان گفت‌وگو بین دانش‌آموزان را فراهم کنیم.

 

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1063481

مهمترین اخبار ایران و جهان: