نیوز سیتی!
21 اسفند 1401 - 21:22

نبود حامی بخش خصوصی از تیم های ورزشی، بزرگترین مشکل ورزش سقز است

سقز- فرماندار سقز گفت: نبود حامی بخش خصوصی از تیم های ورزشی، بزرگترین مشکل ورزش در این شهرستان است و انتظار داریم خیرین و صاحبان صنایع به این عرصه ورود کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، جعفر توان روز یکشنبه در آئین تقدیر از جوانان و سمن‌های برتر، اظهار داشت: اشتغال، ازدواج و مسکن، سه دغدغه جدی جوانان است که باید ادارات عضو ستاد ساماندهی، برای تسهیل در دستیابی به این سه مهم به جد تلاش کرده و راهکارهای عملیاتی پیشنهاد کنند.

وی افزود: تسهیلگری بانک‌ها در پرداخت تسهیلات ازدواج، تسریع در ساخت طرح نهضت ملی مسکن، واگذاری زمین مازاد ادارات برای ساخت مسکن و تلاش سرمایه گذاران برای اجرای طرح‌های اشتغال زا، بخشی از مواردی است که می‌تواند برای حوزه جوانی راهگشا باشد.

توان در بخشی دیگر از سخنان خود بر برنامه ریزی اعضای ستاد ساماندهی امور جوانان برای اجرای برنامه‌های مناسب اوقات فراغت، نظارت پلیس فتا بر فضای مجازی و واگذاری سالن‌های اداری برای تسهیلگری ازدواج بر اساس دستورالعمل جدید، تأکید کرد.

فرماندار ویژه سقز همچنین با اشاره به دغدغه جوانان مبنی بر آماده سازی و توسعه زیرساخت‌های ورزشی، افزود: اتمام هتل ورزش، چمن‌های مصنوعی داخل شهر با کمک شورای اسلامی و شهرداری سقز، تکمیل پروژه‌های چمن‌های مصنوعی روستاها و ساخت پیست دومیدانی و اتخاذ سازکار لازم برای حمایت از تیم‌های ورزشی، اعزام ورزشکاران به مسابقات و حضور در رقابت‌های ملی و بین المللی از دیگر دغدغه‌ها برای جوانان است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1089181

مهمترین اخبار ایران و جهان: