نیوز سیتی!
04 اسفند 1401 - 14:02

افزایش ۶۰۰ هزار متر به فضای ورزشی در کشور/ ۱۰ هزار مکان ورزشی به‌صورت رایگان در اختیار جشن عروسی جوانان قرار می‌گیرد.

وزیر ورزش و جوانان گفت: طبق دستور رئیس‌جمهور، ۱۰ هزار مکان ورزشی در کشور برای برگزاری جشن عروسی به‌صورت رایگان در اختیار جوانان قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، سید حمید سجادی امروز در آیین اختتامیه گردهمایی ۳ روزه مدیران کل، ذی‌حسابان و معاونان توسعه مدیریت و منابع ادارات کل ورزش و جوانان سراسر کشور اظهار کرد: باید هنر نگهداری قهرمانان را داشته باشیم و شناسایی و استعدادیابی و به‌نوعی باغبانی استعدادهای ورزشی بر عهده هیات‌ها است.

 وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه ۴۵۰۰ سمن در کشور داریم و مولدسازی اگر درست انجام شود نقطه عطفی در ورزش است، ادامه داد: یکی از چالش‌های کشور مدیریت دارایی‌هاست که با مولدسازی می‌توانیم مدیریت دارایی داشته باشیم.

 نماینده دیوان محاسبات گفت: طبق قانون اماکن مازاد فقط باید اجاره داده شوند و خودمان از امکان دولتی نهایت استفاده را داشته باشیم.

وی اضافه کرد: تمام مکان‌هایی که در کشور اجاره داده شده است، فقط ۱۰۰میلیارد تومان به دولت رسیده در حالی که خصوصی‌سازی به این معنا نیست که آنچه را نیاز داریم اجاره بدهیم و باید از این ظرفیت‌ها حداکثر استفاده کنیم.

سجادی خاطرنشان کرد: خواسته رئیس‌جمهور مباحث اقتصادی سایر حوزه‌ها مانند اقتصاد ورزش بوده و باید روی آن کار شود اما گرانی در ورزش با اقتصاد ورزش متفاوت است.

وی ادامه داد: به‌مناسبت دهه فجر ۶۰۰ هزار متر مربع به فضای ورزشی کشور اضافه شد و طبق دستور رئیس‌جمهور ۱۰ هزار مکان ورزشی در کشور برای برگزاری جشن عروسی به‌صورت رایگان در اختیار جوانان قرار می‌گیرد.

پایان پیام/۳۷۶۳/ب

منبع: فارس
شناسه خبر: 1052537

مهمترین اخبار ایران و جهان: