نیوز سیتی!
08 اسفند 1401 - 13:17

دری نجف آبادی: با دلالی کشور آباد نمی‌شود

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به فعالیت‌های برخی بانک‌های خصوصی گفت: بخش نقدینگی باید پشتوانه تولید باشد؛ همه به دنبال دلالی هستند با دلالی کشور آباد نمی‌شود؛ سرمایه‌گذاری مولد با ارزش به روز صورت بگیرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی امروز در دیدار با تولیدکنندگان، کارآفرینان، شرکت‌های دانش بنیان با حضور رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه از اقدامات خردمندانه قوه قضاییه مخصوصا در حوادث اخیر و خصوصا با عفو کریمانه مقام معظم رهبری صمیمانه سپاسگزارم، کار بسیار ارزنده ای انجام گرفت، اظهار کرد: هرچند رهبر معظم انقلاب به یک معنا مظلوم واقع شد اما پدری، کرامت و بزرگی ایشان و همکاری دولت، قو قضاییه و نیروهای امنیتی و... در این امر خیلی کمک کرد و امیدواریم این عفو کریمانه موجب برکات زیادی در کشور شود.

وی افزود: از قوه قضاییه تقاضا داریم به سلامت و با صلابت، با جدیت و با تدبیر حکیمانه کارها را پیش ببرد، روابط سیاسی، اقتصادی، بین المللی، تنظیم ولایت مدارانه را با همت با گام های بلندی پیش برود.

نماینده ولی فقیه دراستان مرکزی گفت: در بخش روابط اقتصادی شرایط قابل قبول نیست، دغدغه های مردم، تولیدکنندگان، فعالان بخش اقتصادی مخصوصا در دو زمینه ارز و ریال حتی بورس برطرف شود، نباید این مقدار نوسانات داشته باشد، هرچه عوامل خارجی و بیگانه است، به جای خود و باید با آنان برخورد شود.

دری نجف آبادی با بیان اینکه در شرایط تورمی زمینه برای تولید مناسب نیست اضافه کرد: فرار سرمایه زیاد است، حیف است سرزمینی به این عظمت و مردمی که این همه شکوه و عظمت آفریدند با این شرایط روبرو شوند، باید تدبیر حکیمانه کرد.

وی افزود: از قوه قضاییه تقاضا داریم تدبیرهای بیشتری کند و جلوی سو استفاده ها و فرصت‌طلبی‌ها را بگیرد، نوساناتی که در کشور رخ می‌دهد جنبه عقلانیت ندارد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به فعالیت‌های بانک‌های خصوصی گفت: بخش نقدینگی باید پشتوانه تولید باشد؛ همه به دنبال دلالی هستند با دلالی کشور آباد نمی‌شود؛ سرمایه‌گذاری مولد با ارزش به روز صورت بگیرد.

پایان پیام

منبع: فارس
شناسه خبر: 1060881

مهمترین اخبار ایران و جهان: