نیوز سیتی!
16 اسفند 1401 - 22:43

واحدهای«۵۸۴واحدی ثمین۲»زنجان تاپایان سال آینده تحویل داده می شود

زنجان-مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، گفت: تا پایان سال آینده تمام واحدهای نهضت ملی مسکن در «پروژه ثمین ۲ با ۵۸۴ واحد» در غرب شهر زنجان تحویل متقاضیان خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، اصغر اسماعیلی، به «پروژه ۵۸۴ واحدی ثمین ۲» در غرب شهر زنجان اشاره کرد و گفت: با توجه به همکاری خوب متقاضیان واحدهای مسکونی در پروژه ۵۸۴ واحدی ثمین در پرداخت اقساط با اداره کل راه و شهرسازی و همچنین تعامل مناسب بانک‌های عامل در پرداخت و تقسیط وام‌های بانکی اختصاص یافته به پروژه‌های نهضت ملی مسکن، در حال حاضر روند ساخت این پروژه روند مطلوبی را طی می‌کند و بیش از ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی اظهار کرد: براساس برنامه ریزی اداره کل راه و شهرسازی استان از ابتدای سال آینده «پروژه ۵۸۴ واحدی ثمین ۲» در غرب شهر زنجان به صورت تدریجی به متقاضیان تحویل داده می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، «پروژه ۵۸۴ واحدی ثمین ۲» را از پروژه‌های اولویت دار و مهم اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان برشمرد و گفت: خوشبختانه رصد و پایش ویژه و کنترل کیفیت نسبت به ساخت و سازها توسط اداره کل راه و شهرسازی استان برای اجرای همه پروژه‌های نهضت ملی مسکن در استان وجود دارد و در پروژه ۵۸۴ و احدی ثمین ۲ نیز توجه ویژه به این بخش صورت گرفته است و مصالح استاندارد و باکیفیت در این پروژه به کار رفته است.

اسماعیلی، بر لزوم تقویت همکاری متقاضیان در این پروژه برای پرداخت به موقع مابقی اقساط بانکی تاکید کرد و بیان داشت: آورده مردمی و تسهیلات بانکی دو فاکتور مهم در تکمیل و تحویل پروژه‌ها بوده و به اداره کل راه و شهرسازی کمک می‌کند روند اجرای پروژه‌ها طبق برنامه جلو برود.

وی با اعلام این خبر که تا پایان سال آینده تمام واحدهای «۵۸۴ واحدی ثمین ۲ در غرب شهر زنجان» در طرح نهضت ملی مسکن تحویل متقاضیان خواهد شد، گفت: اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان در خصوص تحویل واحدهای مسکونی در طرح نهضت ملی مسکن در سال آینده روزهای خوبی خواهد داشت‌.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1080137

مهمترین اخبار ایران و جهان: