نیوز سیتی!
22 اسفند 1401 - 11:46

برخورد قاطعانه با هنجارشکنان آخرین چهارشنبه سال در سنقروکلیایی

کرمانشاه- دادستان سنقروکلیایی از برخورد قاطعانه با هنجارشکنان آخرین چهارشنبه سال در سنقروکلیایی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حامد صادقی سطری با اشاره به فرا رسیدن چهارشنبه آخر سال، اظهار کرد: دستگاه قضائی با فرد یا افرادی که امنیت و آسایش عمومی جامعه را بر هم بزنند، به شدت و بدون اغماض برخورد می‌کند.

وی از برخورد قاطع با هنجار شکنان در چهارشنبه سوری خبر داد و افزود: تمهیدات لازم چهارشنبه سوری برای امنیت شهروندان در این شهرستان اندیشیده شده است.

دادستان سنقروکلیایی با توصیه به خانواده‌ها، تصریح کرد: فرزندان خود را از خطرات مواد محترقه و آتش زا آگاه نموده و آنان را از بازی با چنین موادی برحذر دارند.

صادقی سطری ادامه داد: همراهی خانواده‌ها و قانون مداری شهروندان باعث می‌شود چهارشنبه آخر سال در امنیت کامل و به آرامی سپری شود.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی موظف به برقراری امنیت و آسایش می‌باشد از مردم درخواست می‌شود به محض مشاهده خرید و فروش مواد منفجره و آتش زا به هر شکل هر چه سریع‌تر با شماره گیری ۱۱۰ مأموران نیروی انتظامی را در جریان قرار دهند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سنقروکلیایی تاکید کرد: خودروها و موتورسیکلت‌هایی که در حین حرکت مبادرت به استفاده از مواد محترقه و سلب آسایش عمومی شوند توقیف شده و استفاده کنندگان از مواد محترقه نیز دستگیر و تا پایان تعطیلات نوروز بازداشت خواهند شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1090081

مهمترین اخبار ایران و جهان: