نیوز سیتی!
03 اسفند 1401 - 20:03

ساخت 200 هزار خوابگاه توسط قرارگاه امام حسن مجتبی (ع)

جانشین فرمانده سپاه در قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) از توافق با راه و شهرسازی و برخی از بانک‌ها برای احداث 200 هزار خوابگاه در سطح کشور خبر داد و گفت: در احداث خوابگاه برای دانشگاه زنجان هم همکاری خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سردار جمال‌الدین آبرومند، جانشین فرمانده سپاه در قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در جلسه هماهنگی برای پروژه‌های محرومیت‌زدایی استان زنجان با بیان اینکه در تامین مسکن برای اقشار نیازمند، تامین زمین بر عهده استان‌ها است، ااظهار داشت: ساخت و ساز و تلاش برای کاهش هزینه‌ها در این حوزه هم از مسؤولیت‌های قرارگاه است که در این رابطه توافقات با مدیران مرکزی انجام شده و مدیران استانی باید پیگیر تحقق آن باشند.

جانشین فرمانده سپاه در قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) از توافق با راه و شهرسازی و برخی از بانک‌ها برای احداث 200 هزار خوابگاه در سطح کشور خبر داد و گفت: در احداث خوابگاه برای دانشگاه زنجان هم همکاری خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه در بحث محرومیت‌زدایی اصل همان اقدام در این راستا است، ادامه داد: بر اساس توافقات انجام شده با استاندار زنجان، قرار بر انجام اقدامات اداری تا پایان فروردین‌ماه است تا عملیات اجرایی، توافقات انجام شده از اول اردیبهشت آغاز شود.

پایان پیام/73004

منبع: فارس
شناسه خبر: 1051237

مهمترین اخبار ایران و جهان: