نیوز سیتی!
03 اسفند 1401 - 13:10

ماجرای فحاشی قاتل مسی علیه هواداران تیم ملی‌پوش ایرانی

ماجرای فحاشی و پرتاب آب دهان مدافع الهلال به هواداران شباب الاهلی ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس، شباب الاهلی دبی به همراه احمد نوراللهی هافبک ملی پوش کشورمان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الهلال عربستان رفت و با نتیجه 3 بر یک شکست خورد.

در این بازی یک جنجال بزرگ ایجاد شد. علی البلیهی مدافع حاشیه ساز سعودی ها و الهلال در حرکتی به سمت هواداران شباب الاهلی ایستاد و به آنها فحاشی کرد.

طبق گزارش رسانه های امارات مدافع عربستانی در جریان بازی آب دهانش را به طرف هواداران شباب الاهلی پرتاب کرد و به آنها فحاشی کرد.

رفیع الشهرانی وکیل مدافع تیم ملی عربستان امروز در مصاحبه با سایت «گل» درباره این ماجرا گفت: در چند روز گذشته حملات زیادی علیه البلیهی موکلم انجام شد. گفته می شود او به هواداران اماراتی فحاشی کرده و آب دهان پرتاب کرده است.

وی افزود: اما ماجرا از این قرار نیست. من با البلیهی صحبت کردم. او به من گفت: به هواداران رقیب فحاشی نکرده است. هواداران به شکل عجیبی در جریان بازی شروع به پرتاب بطری آب به طرف من کردند.

الهلال رقیب فولاد در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا شد. دیدار فولادی ها با تیم سعودی فردا(پنجشنبه) برگزار می شود.

البلیهی سابقه چنین اقدامات تحریک آمیز را دارد. او آخرین بار در جام جهانی 2022 قطر به طرف مسی آمد و این ابرستاره را هل داد و باعث شد تا سوژه رسانه های جهان شود.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1050381

مهمترین اخبار ایران و جهان: