نیوز سیتی!
03 اسفند 1401 - 12:28

اجرای هدفمندی یارانه آرد و نان با هدف مقابله با قاچاق

شهرکرد_سرپرست دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: با اجرای هدفمندی یارانه آرد و نان بحث خروج آرد از نانوایی‌ها و برخی مسائل حاشیه‌ای دیگر کاهش می‌یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله مظفری صبح چهارشنبه در حاشیه هفتمین گردهمایی آموزشی نانوایان شهرستان شهرکرد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از اهداف دولت در التزام‌بخشی و هدفمندی یارانه‌ها این بود که یارانه نان را در راستای کنترل قیمت، توزیع و کیفیت‌بخشی به نان هدفمند سازد.

وی هدف از انجام این طرح را کمک مؤثری به‌صورت مستقیم به مردم و نانوایان بدون افزایش قیمت نان عنوان و تصریح کرد: در این مرحله در چهارمحال و بختیاری تا ۳۰ درصد در هر روز به میزان پخت واقعی نانواییان به حساب نانواها وجه واریز می‌شود.

سرپرست دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری یادآور شد: در مرحله بعدی بنا است با راستی‌آزمایی و کیفیت‌بخشی به هر نانوا در هر مرحله تا ۱۰ درصد سهمیه افزایش داده شود.

مظفری خاطرنشان کرد: با اجرای هدفمندی یارانه آرد و نان بحث خروج آرد از نانوایی‌ها و برخی مسائل حاشیه‌ای دیگر کاهش می‌یابد.

وی یادآور شد: به هیچ عنوان بحث افزایش نان در اجرای این طرح مطرح نیست، اما در چهارمحال و بختیاری به دلیل اینکه در سال‌های قبل قیمت نان افزایش نداشته یا به تناسب کشور عقب‌تر است، پیشنهاد شده است ما نیز همگام با کشور و قیمت متعادل و کارشناسی‌شده‌ای در مراحل بعد داشته باشیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1050281

مهمترین اخبار ایران و جهان: