نیوز سیتی!
25 اسفند 1401 - 09:40

شهدا مایه قدرت و عظمت کشور هستند

کرمانشاه- امام جمعه کرمانشاه با اشاره به لزوم برگزاری یادواره‌های شهدا، گفت: شهدا مایه قدرت و عظمت کشور هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله مصطفی علما شامگاه چهارشنبه در اولین یادواره سردار شهید محمد رحمانپور و شهدای حماسه آزادسازی پادگان سنندج از مردم و مسئولان درخواست کرد راه شهدا را زنده نگه دارند.

وی افزود: از توصیه‌های امامین انقلاب این است که یاد شهدا همواره مطرح باشد و هیچگاه فراموش نشود و از بهترین یادمان شهدا برگزاری همین یادواره‌ها است.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: کشور ایران امروز با اقتدار شناخته می‌شود و این اقتدار و عزت را حتی دشمنان هم به خوبی متوجه شده اند.

علما با اشاره به دشمنی امامین انقلاب با استکبار و خصوصاً آمریکا، گفت: امام راحل (ره) همواره برای محکوم کردن برنامه‌های شاه، آمریکا را خطاب قرار می‌داد و فریادهای انقلابی خود را متوجه آمریکا می‌کرد.

وی ادامه داد: مقاومت مردم ماست که استکبار را منکوب کرده و این عنوان مقاومت زیاد در منویات مقام معظم رهبری تکرار می‌شود زیرا همین مقاومت بود که ملت ایران امروز به عنوان سردمدار مبارزه با استکبار جهانی مطرح است.

علما خاطر نشان کرد: اگر امروز با عزت و اقتدار در دنیا مطرح هستید به برکت خون شهدا ست، یعنی شهید عزت آفرین است و خون مطهر آنان اقتدار به وجود می‌آورد.

امام جمعه کرمانشاه با تاکید بر عظمت امروز ایران، بیان کرد: امروز ایران دارای قدرت است زیرا حاکمیت کشور به استناد اسلام و قرآن حکومت می‌کند و این اقتدار آنقدر عظمت دارد که هیچ کشوری جرأت تعدی و تجاوز به کشور ما را ندارد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1095881

مهمترین اخبار ایران و جهان: