نیوز سیتی!
14 اسفند 1401 - 18:55

برگزاری جشن ۱۰ ساعته نیمه شعبان در ایلام/ سیصد تیم اجرایی به مردم ارائه خدمات می دهند

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان ایلام با اشاره به برگزاری جشن ۱۰ ساعته نیمه شعبان در ایلام گفت: ۳۰۰ نفر تیم اجرایی به مردم ارائه خدمت می دهند.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، ظهر امروز نجفی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: در ایام تاسوعا و عاشورا بروز و ظهور عمومی و فعالیت های دینی مردم قابل قبول است اما در میلادها این فعالیت ها قابل قبول نیست.  

وی افزود: جشن 17 اسفند در کشور به صورت شاخص و ویژه برگزار می‌شود. 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام گفت: در استان ایلام جشن 10 ساعته نیمه شعبان با محوریت مجموعه های مردمی برگزار خواهد شد.

وی با بیان این که این جشن حول امام حی و ناظر ما است و این جزو ویژگی های مردم شیعه نشین ایلامی است بیان کرد: برنامه ریزی مفصل و ابعاد وسیعی در این جشن مدنظر قرار گرفته است. 

حجت الاسلام نجفی تصریح کرد: ما در این جشن بزرگ جایگاه ویژه ای داریم که در این جایگاه اکران ویژه انیمیشن لپتو، حضور عموهای فیتیله ای، حضور عوامل برنامه منم بچه مسلمان شبکه پویا، مولودی خوانی های مفصل با حضور 6_7 مداح بومی، 8 گروه سرود با حضور نوجوان ها، 4 گروه تئاتر، 4 خواننده، پویش سلام فرمانده که پیش‌بینی ما این است 5 هزار نفر در این پویش ‌شرکت خواهند کرد و همچنین برنامه نورافشانی را خواهیم داشت. 

وی ادامه داد: به پاس حضور مردم 70 سفر کربلا و مشهد، 40 ساعت هوشمند، لوازم ورزشی، لوازم منزل، پاوربانک و... اهدا خواهد شد و هر یک ساعت قرعه کشی انجام خواهد شد. 

نجفی افزود: این برنامه از ساعت 10 صبح تا 8 شب در محدوده بین 22 بهمن تا چهار راه سید شهدا و در داخل خیابان به دور از آسیب به مغازه ها برگزار می‌شود. 

وی تصریح کرد: تمهیدات این برنامه با همکاری بیش از 20 دستگاه و ارگان اجرایی اندیشیده شده است. 

این مقام مسئول بیان کرد: توزیع کیک 20 متری در یکی از غرفه ها انجام می‌شود، غرفه مشاوره خانواده، غرفه هنرهای دستی کودکانه، غرفه سفال گری، غرفه حسینیه کودک، غرفه معارف مهدویت، غرفه کتاب، غرفه سبک زندگی، غرفه توزیع نهال و غرفه خدمات عمومی و 6 ایستگاه صلواتی و نذری هم خواهیم داشت.

 حجت الاسلام نجفی بیان کرد: امیدواریم این برنامه که بخشی از آنتن زنده شبکه پویا این مراسم را پوشش خواهد داد به نحو احسن برگزار شود.

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان ایلام گفت: ۳۰۰ نفر تیم اجرایی که از مسئولان غرفه ها هستند نیز به مردم خدمات ارائه می‌دهند.

وی افزود: ما برای بارش باران هم تمهیداتی اندیشیده ایم و تمام غرفه ها نیز مسقف شده‌اند.

حجت الاسلام نجفی گفت: برای غرفه ها شناسنامه داریم و تمام مشخصات افرادی که خدمات ارائه می‌دهند گرفته شده است. 

وی در پایان گفت: ما پویش و مسابقه عکس و فیلم از روز جشن هم داریم و بر اساس تمامی عکس ها و فیلم‌های دریافتی هدیه خواهیم داد و هر یک ساعت برگه قرعه کشی در بین مردم توزیع خواهد شد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1075181

مهمترین اخبار ایران و جهان: