نیوز سیتی!
14 اسفند 1401 - 18:12

۱۸۰۰ سری جهیزی به نوعروسان مازندران اهداء شد

ساری- مدیرکل کمیته امداد مازندران گفت: در یکسال گذشته هزار و ۸۰۰ سری جهیزیه بین نوعروسان با هدف ترویج فرهنگ ازدواج آسان در استان توزیع و اهداء شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام بشیر عالیشاه عصر یکشنبه در مراسم جشن روز جوان ضمن تبریک این روز و ولادت امام زمان (عج) اظهار داشت: کمیته امداد مازندران هم در بخش پرسنلی و هم مددجویی توفیقات خوبی داشته که در حوزه مددجویی، از ظرفیت جوانان در اردوهای جهادی، مراکز نیکوکاری، فعالیت‌های فرهنگی، طرح مواسات و همدلی ودر حوزه پرسنلی حضور همکاران بخصوص جوانان در فعالیت‌های جهادی بسیار ملموس و مشهود است.

مدیرکل کمیته امداد مازندران گفت: در سال گذشته تعداد هزار و ۸۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان با هدف ترویج فرهنگ ازدواج آسان و آغاز زندگی مشترک اهدا شد و کمیته امداد تعامل و تفاهم بسیار خوبی با اداره کل ورزش و جوانان، بنیاد ملی نخبگان و دستگاه‌های همسو برقرار کرده است.

حجت الاسلام عالیشاه خاطرنشان کرد: تا پایان سال جاری بیش از ۳۰ درصد از پست‌های مدیریتی استان به نیروهای جوان اختصاص می‌یابد و میانگین سن مدیران استان طی سه سال اخیر به مدت پنج سال کاهش یافته و هم‌اکنون ۴۵ سال است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1074981

مهمترین اخبار ایران و جهان: