نیوز سیتی!
21 اسفند 1401 - 11:01

هشدار دادستان پاوه به هنجارشکنان/ بازداشت در انتظار مخلان نظم و امنیت در چهارشنبه‌سوری

دادستان پاوه با هشدار به هنجارشکنان چهارشنبه‌سوری، گفت: عده‌ای قلیل با اقدامات هنجارشکنانه و اخلال در نظم و آسایش عمومی در پی بر هم زدن آرامش مردم هستند که با برخورد قاطع دستگاه قضا مواجه خواهند شد.

نوید صحرایی، دادستان پاوه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: باتوجه به پیش‌رو بودن چهارشنبه آخر سال، حمایت و برنامه‌ریزی‌های لازم از شادی‌های متعارف و مشروع خانواده‌ها و عموم مردم شریف شهرستان پاوه در آستانه آغاز سال نو در دستور کار مسؤولین دستگاه‌‌های مختلف اجرایی این شهرستان قرار دارد.

وی ادامه داد: اما همواره عده‌ای قلیل با اقدامات هنجارشکنانه و اخلال در نظم و آسایش عمومی در پی بر هم زدن آرامش مردم هستند که با برخورد قاطع دستگاه قضا مواجه خواهند شد.

دادستان پاوه ضمن هشدار و تذکر اکید به افرادی که مغرضانه در پی فرصت جهت اجرای این قبیل اقدامات در روز چهارشنبه آخر سال با استفاده از مواد محترقه و منفجره غیرمجاز هستند و یا مبادرت به ساخت و توزیع و فروش این قبیل مواد محترقه و منفجره می‌کنند، اعلام کرد: علاوه برخورد قاطع و بازدارنده قانونی و تشکیل پرونده قضایی، مرتکبین با صدور قرار تأمین کیفری متناسب حداقل تا پایان فروردین ماه سال آینده در بازداشت خواهند ماند.

وی تصریح کرد: توقع ما از خانواده های پاوه‌ای این است که در این ایام جهت جلوگیری از آسیب‌ها و صدمات بدنی احتمالی ناشی از استفاده از مواد محترقه غیرمجاز توسط نوجوانان و جوانان، با جدیت و هوشیاری کامل مراقبت لازم را از آنان به عمل آورند و به هشدارها و تذکرات نیروی انتظامی در این باره توجه کنند.

پایان پیام/پ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1087937

مهمترین اخبار ایران و جهان: