نیوز سیتی!
29 بهمن 1401 - 10:37

قطعی 3 روزه موبایل در روستاهای سی‌سخت/ صدای مردم این 5 روستا را چه کسی می‌شنود؟

روستاهای کوخدان، دهنو، سرمور، علی آباد واقبال آباد از توابع بخش مرکزی دنا چند روز از است که فاقد آنتن موبایل هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از سی سخت، روستاهای کوخدان، دهنو، سرمور، علی آباد واقبال آباد از توابع بخش مرکزی دنا چند روز از است که فاقد آنتن موبایل هستند.

جمعی از اهالی روستاهای بخش مرکزی دنا، دهنو، سرمور و کوخدان در گفت و گو با فارس اظهار داشتند: به مدت ۳روز است روستاهای ما که در ۵ کیلومتری شهر سی سخت مرکز شهرستان دنا قرار دارد فاقد آنتن دهی موبایل است و هیچ گونه ارتباطی با روستاها و شهرهای اطراف نداریم.

آنها عنوان کردند: این مشکل در صورتی است که خطوط تلفن ثابت هم در روستاها به ندرت وجود دارد چرا که کلا جمع آوری شده اند و هم اکنون تنها وسیله ارتباطی ما روستانشینان هم قطع شده است و عملا در صورت بروز هر نوع حادثه ای نمی توانیم با کسی ارتباط برقرار کنیم که از مسئولین تقاضای رسیدگی به این وضعیت اسفناک داریم.

به گزارش فارس وضعیت آنتن دهی و اینترنت در شهر سی سخت بیش از یک سال است که از حالت لاک پشتی به حلزونی تبدیل شده است و مسئولین ارتباطات تا به امروز نمی خواهند بپذیرند که وضعیت آنتن دهی و اینترنت در شهر گردشگری و توریستی سی سخت بسیار اسفناک و فاجعه آمیز است.

این مهم در صورتی است که با وجود این همه مشکلات مسئولین ارتباطات سیار وعده هایی مبنی بر حل این مشکل را به مردم سی سخت داده اند ولی تاکنون فقط در حد شعار بوده است و عملا هیچ تغییری احساس نشده است که زیبنده شهری توریستی و گردشگری نیست که اینگونه مورد بی مهری مسئولین مربوطه قرار گیرند.

انتهای پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1042781

مهمترین اخبار ایران و جهان: