نیوز سیتی!
20 بهمن 1401 - 18:39

مهارت آموزی ۴۹۰۰ نفر از مددجویان زنجانی

معاون اشتغال کمیته امداد استان زنجان گفت: رویداد کارآفرینی و آیین اختتامیه دوره های آموزشی، ترویجی و کسب و کار ۴ هزار و ۹۰۰ نفر از مددجویان زیر پوشش کمیته امداد استان زنجان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، رزاق بازرگان معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان زنجان در مراسم اختتامیه رویداد کارآفرینی و آیین اختتامیه دوره های آموزشی، ترویجی و کسب و کار مددجویان زنجانی اظهار کرد: برگزاری دوره‌های آموزشی بازاریابی و فروش محصولات خانوارهای تحت حمایت یکی از عناصر مهم در ایجاد و پایداری طرح‌های اشتغال است.

وی با بیان اینکه آموزش یک رکن اساسی در تکمیل خدمات کمیته امداد است، اضافه کرد: در همین راستا تفاهم‌نامه همکاری بین کمیته امداد و فنی‌‎ و حرفه‌ای منعقد شده است که در همین راستا آموزش ۴ هزار و ۹۴۳ نفر از مددجویان عزیز تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان انجام شده است.

بازرگان گفت: کمیته امداد ایجاد مهارت برای مددجویان تحت حمایت این نهاد را به شکل مستمر پیگیری می‌کند و بر اساس نیازسنجی‌ انجام شده پس از انجام آموزش‌های لازم با ارائه تسهیلات، زمینه جذب آن‌ها برای باز کار فراهم  می سازد.

وی با تأکید بر ایجاد تولیدات با کیفیت توسط مجریان طرح‌های اشتغال از طریق ارائه آموزش‌های لازم افزود: تلاش کمیته امداد ارتقای سطح کیفی تولیدات مددجویان برای رقابت در بازارهای داخلی و جهانی است که تحقق این امر منجر به خودکفایی و توانمندی مددجویان تحت حمایت است.

پایان پیام/73005

منبع: فارس
شناسه خبر: 1030281

مهمترین اخبار ایران و جهان: