نیوز سیتی!
20 بهمن 1401 - 21:32

ظرفیت باغ بهشت همدان در حال تکمیل است

همدان- مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان با بیان اینکه آرامستان، درآمد و یا ردیف بودجه دولتی ندارد، گفت: بخواهیم و نخواهیم طی چند سال آینده، ظرفیت باغ بهشت همدان تکمیل خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام رضا حاجی زین‌العابدینی پنجشنبه در جلسه کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان نیز با تبریک دهه فجر و ایام ماه رجب، اظهار کرد: در خصوص پنج‌شنبه و جمعه پایان سال، اقدامات شهرداری، مدیران شهرداری و راهنمایی و رانندگی قابل تقدیر بود و در بحث ترافیکی آرامستان مشکلی نداشتیم.

وی گفت: زمانی به منظور برگزاری جلسه هماهنگی امسال نیز به منظور انجام برنامه‌ریزی‌های پنج‌شنبه و جمعه آخر سال پیش‌بینی شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان با اشاره به حل و فصل برخی پرونده‌های دارای کش و قوس با شهرداری پس از ۲۰ تا ۲۵ سال بیان کرد: شهرک صنعتی الوند از جمله این پرونده‌ها بود که سرانجام حل شد؛ انتظار است تعاملات با شهرداری افزایش یافته و مشکلات یکی پس از دیگری حل شود.

حجت‌الاسلام حاجی زین‌العابدینی افزود: اوقاف آماده کمک به شهرداری و ارائه زمین به منظور ایجاد بازارچه‌های عرضه مستقیم محصولات است و هرگونه اقدامی برای خدمات به مردم را در دستور کار داریم.

وی با اشاره به اقدامات خوب انجام شده در خصوص تنظیف آرامستان نیز تصریح کرد: تا زمانی که فرهنگ‌سازی رعایت نظافت از سوی مردم انجام نشود، نظافت حتی در شهر نیز آنچنان به چشم نمی‌آید.

حجت‌الاسلام حاجی زین‌العابدینی با تأکید بر اینکه آرامستان درآمد و یا ردیف بودجه دولتی ندارد، ادامه داد: هزینه دریافتی از مردم نیز به منظور ارائه خدمات بوده و هیچ گونه هزینه‌ای بابت زمین دریافت نمی‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان خاطرنشان کرد: بخواهیم و نخواهیم طی چند سال آینده، ظرفیت باغ بهشت همدان تکمیل خواهد شد و شهرداری باید به فکر تأمین زمین و تهیه آرامستان جدید باشد چراکه احداث آرامستان از وظایف شهرداری‌هاست.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1030537

مهمترین اخبار ایران و جهان: