نیوز سیتی!
18 بهمن 1401 - 18:50

افتتاح بیش از ۲۵۷ میلیارد پروژه در شهرستان رزن

همدان- فرماندار رزن گفت: در این شهرستان بیش از ۲۵۷ میلیارد و ۸۶۳ میلیون تومان شامل پنج پروژه مختلف عمرانی، تولیدی، کشاورزی و اقتصادی در شهرستان رزن افتتاح و به بهره برداری رسید.

علی اصغر غفاری آثار در گفتگو با خبرنگار مهر عنوان کرد: همزمان با ششمین روز از دهه مبارک فجر با حضور استاندار همدان در شهرستان رزن بیش از ۲۵۷ میلیارد و ۸۶۳ میلیون تومان شامل پنج پروژه مختلف عمرانی، تولیدی، کشاورزی و اقتصادی در شهرستان رزن افتتاح و به بهره برداری رسید.

وی از افتتاح پنجمین کشتارگاه ماکیان استان همدان در شهرستان رزن خبر داد و افزود: کشتارگاه صنعتی طیور ماکیان الوند شهرستان با زیربنای ۴۵۰۰ مترمربع با اشتغال ۳۰ نفر در روستای چورمق یکی از پروژه‌های شاخص افتتاح شده دهه مبارک فجر در این شهرستان بود که با حضور استاندار افتتاح شد.

فرماندار رزن در ادامه صحبت‌های خود به آغاز عملیات اجرایی کشتارگاه ماکیان الوند رزن اشاره کرد و گفت: ظرفیت این کشتارگاه ۱۲ هزار کشتار در ساعت بوده که با بهره برداری از این کشتارگاه روند توزیع مرغ در شمال استان تسهیل خواهد شد.

غفاری آثار با اشاره به اینکه این پنجمین کشتارگاه ماکیان استان همدان محسوب می‌شود، اظهار کرد: این شهرستان، بالاترین اعتبارات را در سطح کشور از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری داشته است.

وی یادآور شد: بالغ بر ۹۰۰ میلیارد تومان به صورت اعتبار از محل سفر برای شهرستان تخصیص یافته است و در سال جاری ۶۰۰ میلیارد تومان نیز برای واحدهای اقتصادی تسهیلات درنظر گرفته شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1025781

مهمترین اخبار ایران و جهان: