نیوز سیتی!
10 اسفند 1401 - 14:02

کردستان بر سکوی نخست تیمی کونگ‌فوتوای سنتی کشور ایستاد

تیم کونگ فوتوآی سنتی استان کردستان با کسب 9 مدال طلا، چهار نقره و سه نشان برنز بر سکوی نخست رقابت‌های کونگ‌فوتوآ سنتی قهرمانی رده‌های سنی جوانان و بزرگسالان کشور ایستاد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، رقابت‌های کونگ فوتوآ سنتی قهرمانی رده‌های سنی جوانان و بزرگسالان کشور به مدت دو روز در استان مازندران برگزار شد.

در این دروه از رقابت‌ها 150 کونگ‌فوکار به نمایندگی از 15 استان سراسر کشور حضور پیدا کردند و به مدت دو روز به میزبانی مازندران و در سالن آزادگان شهرستان سلمان شهر این استان با یکدیگر به مبارزه پرداختند.

تیم کونگ‌فوتوآی سنتی استان کردستان در این مسابقات موفق شد 9 مدال طلا، چهار نقره و سه نشان برنز را بدست آورد و بر سکوی نخست تیمی را نیز از آن خود کرد.

در نتایج انفرادی رده سنی جوانان این دوره از رقابت‌ها کاوان عزیزی، هیژا سلیمانی، آرشین مرادی، آلان رشیدی، ماردین محمدی و ماهان زارعی موفق شدند نشان طلا را برای کردستان کسب کنند و سهیل شریفی‌پور با ایستادن بر سکوی دوم صاحب نشان نقره شد و پارسا مرادی و آریان نوری نیز دو نشان برنز را به خود اختصاص دادند.

همچنین در رده بزرگسالان نیز کژوان زندی، شادمان محمودی و امیدخانی سه نشان زرین طلا را تصاحب کردند و مصطفی رضایی، پیام محمدی و سلام اصلانی نیز به سه نشان نقره دست پیدا کردند و سوران قادرپور نیز یک مدال برنز را به خود اختصاص داد.

انتهای پیام/2330/71

منبع: فارس
شناسه خبر: 1066737

مهمترین اخبار ایران و جهان: