نیوز سیتی!
11 اسفند 1401 - 17:05

نمره قبولی در توزیع ثروت نگرفته‌ایم

اردبیل - معاون توسعه منابع انسانی استاندار اردبیل گفت: توزیع ثروت در کشور شرایط مطلوبی ندارد و شاهد فاصله گرفتن طبقات فقیر و غنی در جامعه هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، کاظم دبیر ظهر پنجشنبه در آئین تکریم و معارفه مدیران کل بنیاد مسکن استان اردبیل اظهار کرد: انقلاب اسلامی در اکثر حوزه‌ها به ویژه خدمات رسانی، عمران و آبادانی شهرها و روستاها نمره قابل قبولی گرفته اما در توزیع ثروت شرایط مناسبی را نداریم.

وی خاطرنشان کرد: اوایل پیروزی انقلاب امام راحل با تدبیری بی نظیر برای رفع محرومیت در روستاها حساب ۱۰۰ و دستور راه اندازی بنیاد مسکن را صادر کرد تا این نهاد انقلابی فعالیت‌های منسجم را انجام دهد.

معاون توسعه منابع انسانی استاندار اردبیل افزود: بنیاد مسکن با رویکرد عادلانه در توزیع منابع و امکانات کشور و تمرکز در عمران و آبادانی روستاها کارنامه‌ای موفق داشته و در دولت سیزدهم نیز تلاش بر این است تا از ظرفیت این نهاد برای تقویت جبهه توسعه زیربنایی کشور استفاده شود.

دبیر بیان کرد: هرچند بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس از فعالیت‌ها و اقدامات مؤثر نهادهای انقلابی به ویژه جهاد سازندگی و بنیاد مسکن فاصله گرفتیم اما در دولت سیزدهم تلاش بر این است تا این روحیه جهادی و تلاش مؤثر تقویت شود.

وی ضرورت ساخت مسکن برای محرومان را از اصلی ترین برنامه‌ها و رویکردهای بنیاد مسکن برشمرد و تصریح کرد: در حوزه محرومیت زدایی این نهاد انقلابی گام‌های مؤثری برداشته و همچنان تلاش‌ها در این زمینه با سرعت در حال انجام است.

معاون توسعه منابع انسانی استاندار اردبیل گفت: این نهاد انقلابی همچنین در بازسازی مناطق آسیب دیده از زلزله نیز حرکت مؤثر و پشتیبانی همه جانبه داشته که انتظار می‌رود این اقدامات و فعالیت‌ها با سرعت بیشتری ادامه یابد.

دبیر از مدیریت جدید بنیاد مسکن استان اردبیل خواست؛ با تداوم نوسازی و بهسازی واحدهای مسکونی روستایی مانع از بروز حوادث ناگوار و تلخ در مناطق محروم و آسیب دیده شوند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1068381

مهمترین اخبار ایران و جهان: