نیوز سیتی!
10 اسفند 1401 - 19:23

۱۰ میلیارد ریال برای نکوداشت هفته بوشهر اختصاص یافت

بوشهر- رئیس شورای شهر بوشهر از برگزاری پانزدهمین هفته نکوداشت بوشهر خبر داد و گفت: در این هفته برنامه‌ها و طرح‌های مهمی اجرا می‌شود که در این راستا ۱۰ میلیارد ریال تخصیص یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، وحید نیک‌روش بعد از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه هر سال هفته نکوداشت بوشهر از ۱۰ تا ۱۸ اسفندماه برگزار می‌شود، اظهار داشت: در این هفته برنامه‌های مختلف فرهنگی، هنری، ورزشی، اجتماعی، عمرانی و توسعه‌ای تدوین شده است.

رئیس شورای شهر بوشهر افزود: نام‌گذاری روز بوشهر به پاس تأسیس مدرسه سعادت بوشهر با بیش ۱.۵ قرن قدمت تعیین شده است که در سال ۱۲۷۸ تأسیس شد و تحولات مهم نوین آموزشی و علمی ایجاد کرد و منشأ خدمات مهمی بوده است

معرفی چهره‌های ماندگار

وی بیان کرد: در هفته نکوداشت بوشهر چهره‌های ماندگار، شهروندان افتخاری و شهید شاخص معرفی می‌شود.

رئیس شورای شهر بوشهر تصریح کرد: برای معرفی جایگاه بوشهر در ادوار مختلف تاریخی نمایشگاه در ساحل بوشهر راه‌اندازی می‌شود و طرح‌های مهمی اجرا و افتتاح می‌شود.

نیک‌روش با اشاره به تخصیص اعتبارات لازم برای هفته نکوداشت بوشهر خاطر نشان کرد: در این هفته برنامه‌ها و طرح‌های مهمی اجرا می‌شود که در این راستا ۱۰ میلیارد ریال تخصیص یافته است.

افتتاح یادمان شهدای گمنام

وی با اشاره به افتتاح تقاطع غیر همسطح شهید سلیمانی بوشهر گفت: این پروژه روند اجرایی مطلوبی دارد که بخشی از آن تا پایان امسال وارد مدار بهره‌برداری می‌شود

رئیس شورای شهر بوشهر از افتتاح یادمان شهدای گمنام بوشهر خبر داد و خاطرنشان کرد: گلزار و یادمان شهدای گمنام بوشهر تکمیل شد که برای این پروژه در کنار پارک شغاب بوشهر ۳۰ میلیارد ریال تخصیص یافته است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1066981

مهمترین اخبار ایران و جهان: