نیوز سیتی!
25 فروردین 1402 - 11:39

گسترش اتحاد جهان اسلام و مسلمانان/ نابودی اسرائیل نزدیک است

سمنان- نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان تاکید بر گسترش اتحاد جهان اسلام و مسلمانان، گفت: اسرائیل دچار تزتزل خاصی شده و بیشتر از هر زمان به فروپاشی نزدیک است.

حجت الاسلام مرتضی مطیعی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه در آیه ۹ سوره صف قرآن کریم درباره رسالت پیامبران (ص) صحبت به میان آمده و خداوند می‌فرمایند «هُوَ الَّذِی أَرْسَلَ رَسُولَهُ بِالْهُدَیٰ وَدِینِ …» و اهمیت آن به این است که این آیه سه بار در قرآن کریم و در سوره‌های توبه و فتح نیز مورد بازگویی قرار گرفته است، بیان داشت: بنای دین اسلام بر این است که بر همه ادیان توحیدی و غیرتوحیدی غالب شود و خدا کافی برای گواه بودن به این فرمان و تصمیم خدا است.

وی با بیان اینکه آیات دیگری نیز موید این موضوع هستند برای مثال در سوره نور خداوند می‌فرمایند تحقق غلبه پیروزی دین اسلام بر همه ادیان وعده الهی است، افزود: خدا وعده کرده کسانی که ایمان و عمل صالح داشته باشند، جانشین در روز زمین قرار دهد و امکان دین اسلام را سیطره دهند تا گرفتاری هایشان هم به امنیت بدل شود.

سیطره نور الهی در دنیا

امام جمعه سمنان گفت: در سوره توبه خداوند می‌فرمایند دشمنان بنا دارند نور خدا را خاموش کنند اما خداوند نمی‌گذارد و بلکه آن را به اتمام نیز می‌رساند امروز شاهد هستیم که در کشورهای غربی و اروپایی مانند فرانسه اسلام هراسی و شیعه هراسی می‌کنند زیرا روز به روز به دین اسلام گرایش‌ها بیشتر می‌شود.

مطیعی با بیان اینکه همین گرایش است که سبب می‌شود تا غرب و اسرائیل و … علیه ما فیلم درست کرده و تبلیغ کنند، گفت: استکبار علیه نظام اسلامی مبارزه می‌کند چرا که می‌ترسد که دین اسلام جهانی نشود اما خداوند می‌فرمایند خداوند نورش را سیطره می‌دهد، ولو اینکه کافران دوست نداشته باشند

وی با بیان اینکه این نور به بیان امام صادق (ع) نور ولایت امیر المومنان (ع) است، گفت: این بشارتی بر ما است خداوند نور ولایت علی (ع) را وسعت داده است تا جایی که کسی مانند شیخ زکزاکی ۱۲ میلیون نفر را مسلمان شیعه کرده است.

حضور مردم در راهپیمایی روز قدس پرشور خواهد بود

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه امثال شیخ زکزاکی با نور ولایت علی (ع) کاری کارستان کرده‌اند، گفت: به دلیل همین کار بزرگ است که استکبار گران از ترس اشاعه اسلام، فرزندان زکزاکی را به شهادت رسانده و خودش را نیز آزار دادند چرا که از گسترش اسلام می‌ترسند اما نور الهی و نور ولایت در حال توسعه است.

مطیعی با بیان اینکه بر مسلمانان است که دین خدا را یاری کنند تا خدا یاری دهنده شأن باشد، افزود: از یک سو گسترش نور ولایت وعده الهی است و از سوی دیگر اتحاد جهان اسلام و مسلمانان در کنار عنایت خداوند به ما این امید و نوید را می‌دهد که به همین زودی ها شاهد نابودی رژیم صهیونیستی اسرائیل باشیم.

وی با بیان اینکه اسرائیل دچار تزلزل خاصی شده و از هر زمانی بیشتر به فروپاشی نزدیک است، ابراز داشت: مسلمانان با حضور پر شور در راهپیمایی روز قدس از مناطق زیر ظلم رژیم صهیونیستی حمایت کنند از سوی دیگر یکی از جلوه‌های وحدت ملت‌های مسلمان، همین موضوع حمایت از مقاومت و در کنار مردم فلسطین بودن است که باید به منصه بروز و ظهور برسد. مردم مسلمان استان سمنان نیز مانند دیگر مردم مسلمان دنیا، امروز در راهپیمایی حضور پرشوری خواهند داشت.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1147037

مهمترین اخبار ایران و جهان: