نیوز سیتی!
13 فروردین 1402 - 10:56

اجرای طرح افطاری روز طبیعت در تفرجگاه های شهرستان آزادشهر

فرماندار شهرستان آزادشهر گفت: به مناسبت روز سیزدهم فروردین و روز طبیعت، تمام تفرجگاه های شهرستان آزادشهر آماده پذیرش مردم برای صرف افطار در طبیعت هستند.

سید جواد کریمی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان اظهار کرد: امسال روز سیزدهم فروردین ماه روز طبیعت متقارن با ماه مبارک رمضان شده و به همین جهت در تمامی تفرجگاه های شهرستان آزادشهر طرح افطاری اجرا می شود.

وی تصریح کرد: همه مردم عزیز شهرستان، مسافرین و شهرستان های اطراف می توانند روزه خود را در طبیعت افطار کنند و تمامی تفرجگاه های شهرستان مانند پارک شبنم، آبشار لاشو، زایراسرای امام هشتم، امامزادگان اق امام و غیره امادگی دارند تا مردم افطاری خود را در طبیعت گسترانده و صرف کنند.

فرماندار شهرستان ازادشهر با اشاره به رشد ۳۵ درصدی اقامت مسافرین نوروزی در شهرستان آزادشهر خاطرنشان کرد: امسال اقامت و بازدید مسافران نوروزی از جاذبه های گردشگری شهرستان بیش از ۳۵ درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

وی بیان کرد: تاکنون بیش از ۲۸۰ هزار نفر از جاذبه های مختلف تاریخی، گردشگری، مذهبی و غیره شهرستان بازدید و بیش از ۲۹ هزار نفر نیز در اقامتگاه های شهرستان مانند هتل ها، سوئیت های اموزش و پرورش، بومگردی ها و غیره اسکان یافتند.

کریمی گفت: با توجه به اینکه فردا آخرین روز تعطیلات نوروزی بوده و جاده ها ترافیک سنگین خواهد داشت و از طرف دیگر بارش باران سبب لغزندگی جاده ها شده تمامی عوامل مربوط ستاد خدمات سفر علاوه بر ارائه خدمت به مسافران، نظارت دقیق داشته تا همه مسافران بدون حادثه به سلامت به مقصد برسند.

انتهای پیام/۸۳۰۲۱

منبع: فارس
شناسه خبر: 1122581

مهمترین اخبار ایران و جهان: