نیوز سیتی!
29 فروردین 1402 - 08:51

۳۰ پروژه سرمایه‌گذاری گردشگری در اصفهان تعریف شده است

اصفهان – رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: ۳۰ پروژه سرمایه‌گذاری گردشگری در اصفهان تعریف شده که نیازمند توجه سرمایه‌گذاران است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد نورصالحی شامگاه دوشنبه در نشست هم‌اندیشی استاندار اصفهان و معاونین با شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران شهری اصفهان، اظهار داشت: جلسه بسیار خوب و پربرکتی در ماه مبارک رمضان در استانداری اصفهان برگزار شد.

وی ادامه داد: نکات گفته شده توسط اعضا با حمایت و پشتیبانی مدیریت ارشد استان دنبال خواهد شد تا به نتیجه مطلوب برسد.

نورصالحی خاطرنشان کرد: امیدواریم با این پیگیری مستمر و عزم جدی، وضعیت پروژه‌ها و مسائل مهم شهر اصفهان به نحو مطلوب‌تری نسبت به گذشته پیش رود و موانع برطرف شود.

رئیس شورای شهر اصفهان گفت: خواسته ما برگزاری مستمر اینگونه جلسات است تا آثار و نتایج ملموس و محسوس آن به مردم شهر برسد.

وی با بیان اینکه پروژه‌های مهم و بزرگی در شهر اصفهان در جریان است، اظهار کرد: به ثمر رسیدن این پروژه‌ها حمایت مدیریت ارشد استان را می‌طلبد تا در زمان مقرر به بهره‌برداری برسند.

نورصالحی در خصوص فرصت‌های سرمایه گذاری اصفهان عنوان کرد: با محوریت استانداری اصفهان کارگروهی در استان تشکیل و بالغ بر ۱۰۰ پروژه سرمایه‌گذاری شناسایی شده است.

وی افزود: با تدبیر استاندار اصفهان مقرر شده این فرصت‌های سرمایه گذاری به صورت مجوز بی نام صادر شود تا سرمایه گذاران با اطمینان بیشتری پیش قدم شوند.

رئیس شورای شهر اصفهان خاطرنشان کرد: از این میزان بیش از ۳۰ پروژه در شهر اصفهان و در زمینه‌های مختلف از جمله گردشگری است و با عزم و همت موجود امیدواریم شهر اصفهان شاهد حضور مؤثرتر سرمایه‌گذاران باشد.

نگاه هم‌افزا و همدلی گره از کار مردم باز می‌کند

همچنین علی قاسم زاده شهردار اصفهان نیز در این نشست گفت: نام نشست هم‌اندیشی است اما در واقع شاهد همدلی، هم افزایی و مروری بر مسائل جاری شهر اصفهان بودیم.

وی ادامه داد: در جریان این نشست نیم نگاه و افق‌هایی برای آینده شهر اصفهان مطرح شد که اگر به تدریج در دستور کار قرار بگیرد شاهد اتفاقات خوبی خواهیم بود.

شهردار اصفهان اظهار کرد: تجربه ما نشان می‌دهد نگاه هم‌افزا و همدلی گره از کار مردم باز می‌کند. مشکلاتی که سال‌ها و حتی نیم قرن زمین مانده بود و رنج آن را مردم عزیزمان می‌بردند با تدبیر و درایت مدیریت استان و تلاش‌های مدیریت شهری ساماندهی شد.

وی در خصوص طرح دقیق سازی اصفهان، گفت: به هر علتی از گذشته در بعضی از پهنه‌های شهر ارتفاعات متفاوت شکل گرفته از این رو طرح دقیق سازی در دست اجراست و امیدواریم خروجی این طرح به نفع مردم باشد تا در مسیر قانون مشکلات حل شود.

قاسم زاده افزود: استاندار محترم نیز تدبیر و زمان بندی کردند تا تیم‌های کارشناسی تحت مدیریت عمرانی استانداری پیگیر باشند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1156581

مهمترین اخبار ایران و جهان: