نیوز سیتی!
25 فروردین 1402 - 16:05

رژیم صهیونیستی از درون در حال فروپاشی است

تربت حیدریه - فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا گفت: شکل‌گیری وحدت اسلامی سبب تضعیف رژیم غاصب صهیونیستی شد و این رژیم از درون در حال فروپاشی است.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر سرتیپ علی آذریان پیش از ظهر جمعه در ویژه برنامه پایانی روز جهانی قدس که در محل مسجد جامع شهرستان تربت‌حیدریه برگزار شد، با بیان این‌که امروز رژیم موقت صهیونیستی از درون پوشیده و دچار فروپاشی شده، است، اظهار کرد: اتحاد امروز تحت عنوان محور مقاومت باعث تضعیف ارتش رژیم موقت صهیونیستی شده و جامعه درون این رژیم جعلی در حال فروپاشی است.

وی گفت: کسانی که تا امروز از رژیم موقت صهیونیستی حمایت کردند باید بدانند دیگر این حمایت‌ها پاسخ نمی‌دهد و عملکردشان را بررسی کنند که نتیجه‌ای تاکنون نداشته است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمالشرق نزاجا با اشاره به اینکه رژیم موقت صهیونیستی تعداد زیادی از کودکان، زنان و مردان و نمازگزاران را به خاک و خون کشیده است، افزود: روز قدس متعلق به همه مسلمانان جهان است و تا این رژیم موقت و غاصب وجود داشته باشد، حمایت از انتفاضه و فلسطینان با قدرت ادامه دارد.

وی تصریح کرد: شکل‌گیری وحدت اسلامی باعث تضعیف رژیم آدم‌کش صهیونیستی شده و آمریکایی‌ها در جبهه مقاومت بعد از جریانات چند روز اخیر، بسیار نگران و ناامید شدند و در آینده مشخص خواهد شد این میزان حمایت و پشتیبانی از رژیم جعلی صهیونیستی منجر به زوال آن شده است.

آذریان بیان کرد: امروز جوانان جبهه مقاومت در شرایطی دیگر مقابل اشغال‌گری رژیم موقت صهیونیستی ایستادند، فلسطینان آرایش نظامی خوبی گرفتند و این مسائل، آمریکایی‌ها را دچار سردرگمی و شکست‌های پی در پی کرده است.

وی اضافه کرد: رژیم موقت صهیونیستی از درون در حال فروپاشی است و پشتیبانی‌های جمهوری اسلامی از جبهه مقاومت، اضمحلال رژیم جعلی صهیونیستی را سرعت بخشیده است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا تأکید کرد: ۱۶ مرداد ماه سال ۵۸ در حالی که کمتر از یک سال از عمر انقلاب اسلامی ایران گذشته بود، امام خمینی (ره) از مسلمانان جهان خواستند تا در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به‌عنوان روز قدس با برگزاری راهپیمایی، همبستگی خود را در حمایت از حقوق قانونی مردم مسلمان فلسطین به نمایش بگذارند.

وی افزود: امروز شعارهای مردم علیه صهیونیست‌های ظالم و حمایت از مسئله فلسطین، متفاوت با سال‌های قبل است و از جهاد تبیینی برخوردار است.

گفتنی است؛ راهپیمایی باشکوه مردم تربت حیدریه در روز جهانی قدس، صبح امروز از میدان شهدا به سمت میدان مسجد جامع برگزار شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1148081

مهمترین اخبار ایران و جهان: