نیوز سیتی!
25 فروردین 1402 - 17:29

اسراییل غاصب به زودی توسط جبهه مقاومت نابود خواهد شد

همدان- امام جمعه شهرستان تویسرکان گفت: اسراییل یک صهیونیسم جنایتکار تروریستی است و این غاصب توسط جبهه مقاومت به زودی نابود خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدموسی حسینی مجد در نماز جمعه شهرستان تویسرکان با بیان اینکه هر چه انسان به یاد خدا نزدیک شود به همان اندازه سعادتمند خواهد شد؛ اظهار کرد: صهیونیسم جهانی ۷۵ سالی است که سرزمین‌های فلسطین را به عنوان یک غده سرطانی غصب کرده است.

وی ادامه داد: این صهیونیسم در همه شرارت‌های عالم نقش دارد. این جنایتکاران صهیونیسم از دین خارج شده‌اند و حتی دستورات تورات را عمل نمی‌کنند و یک گروهی تروریستی بیشتر نیستند.

امام جمعه شهرستان تویسرکان عنوان کرد: با جنایت‌های ظالمانه اسرائیل غاصب، مردم بی پناه فلسطین از زن، مرد، پیر و جوان مظلومانه به شهادت می رسند اما این مردم ستمدیده به زودی خواهند دید که فلسطین توسط جبهه مقاومت به پیروزی خواهد رسید و صهیونیسم جهانی نابود خواهد شد.

حجت الاسلام حسینی مجد در ادامه بابیان اینکه از روزی که انقلاب اسلامی به پیروزی رسید، با توجه به سخنان رهبر کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) راه مبارزه با استکبار به شدت قدرت گرفت؛ افزود: روز جهانی قدس برای دفاع از مظلومان رنج دیده فلسطین نامگذاری شده است.

وی یادآور شد: روز قدس برای این است تا آزاداندیشان جهان با روحیه شهادت طلبی و استکبار ستیزی جبهه مقاومت را شکل دهند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1148437

مهمترین اخبار ایران و جهان: