نیوز سیتی!
20 فروردین 1402 - 15:51

توزیع ۸۵۰ بسته معیشتی توسط سپاه بین نیازمندان پل‌دختر

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پل‌دختر گفت: به‌مناسب ماه مبارک رمضان و فرا رسیدن شب‌های قدر سپاه ناحیه پل‌دختر در لبیک به فرامین مقام معظم رهبری، ۸۵۰ بسته معیشتی توسط سپاه بین نیازمندان پل‌دخترتوزیع شد

منصور کریمی‌فرد روز یک‌شنبه در حاشیه برگزاری نخستین رزمایش کمک مومنانه در سال جاری درگفت و گو با خبرنگارفارس در پل‌دختر اظهار کرد: به همت سپاه ناحیه و با هم‌کاری گروه‌های جهادی، این تعداد بسته معیشتی تهیه و توسط پایگاه‌های مقاومت بسیج در سطح شهرستان بین نیازمندان و اقشارآسیب‌پذیرشناسایی شده، توزیع شد.

وی افزود: ارزش هر بسته معیشتی ۱.۵ میلیون تومان و قیمت کل بسته‌ها در مجموع یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پل‌دخترگفت :بسته‌های کمک معیشتی شامل برنج، روغن، رب گوجه فرنگی، مرغ ،خرما و دیگر اقلام است که بین نیازمندان توزیع شد.

وی افزود: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص اجرای رزمایش مومنانه، سپاه ناحیه شهرستان پل‌دختر به مناسبت‌های مختلف در طول سال با برنامه‌ریزی ،رزمایش کمک‌های مومنانه برگزار می‌کند.

کریمی‌فرد هدف از اجرای طرح مواسات را هم‌دلی، کمک و دست‌گیری از نیازمندان جامعه دانست و یادآور شد: هدف از رزمایش کمک‌های مومنانه، عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری و کمک به معیشت خانواده‌های نیازمند و محروم است.

وی افزود: ناحیه مقاومت بسیج پل‌دختر در نظر دارد به صورت مستمر حمایت‌های معیشتی خود را از خانواده‌های نیازمند داشته باشد تا بتوان با اجرای این رزمایش‌ها گرهی از مشکلات اقتصادی اقشار آسیب‌پذیر باز کرد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1138337

مهمترین اخبار ایران و جهان: