نیوز سیتی!
24 فروردین 1402 - 19:52

کاخ‌های عنکبوتی اسرائیل به لرزه در آمده است

سمنان- رئیس کل دادگستری استان سمنان در پیامی ضمن گرامیداشت روز قدس، گفت: در برهه کنونی بیش از هر زمان کاخ‌های عنکبوتی اسرائیل به لرزه در آمده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد جعفر عبدالهی رئیس کل دادگستری استان سمنان به مناسبت روز قدس پیامی را صادر کرد و در آن نوشت: وقتی در پایان سده ۱۹ میلادی کشوری در دل جهان اسلام با شعار از نیل تا فرات برای به چنگ در آوردن آنچه حکومت عثمانی به جای گذاشته بود، استکبار و مجموعه آن متأسفانه توانست آن چنان قلب حاکمیت سرزمین‌های به ظاهر اسلامی را تسخیر کند و یهودیت و اسرائیل غاصب کاخ‌هایی را بر همه امور آنان مسلط کنند.

در این پیام می‌خوانیم: سرانجام به خواست خداوند باری تعالی اسلام به رهبری توانمند ترین شخصیت جهان، حضرت امام خمینی (رضوان الله) از بدو تشکیل حکومت جمهوری اسلامی ایران، بنا را به از بین بردن رژیمی که تا دندان مسلط بر همه تسلیحات موجود جهان بود، خواب و خوراک متفکران نیل تا فرات را در هم پیچیده و گام‌های نابودی استکبار را به صدا در آورد.

عبدالهی در این پیام تاکید کرد: اندیشه‌های بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی به رهبری حضرت آیت الله امام خامنه ای (حفظه الله) تداوم داشته و استکبار جهانی با صحنه گردانی‌های متعدد اعم از جنگ تحمیلی، دشمن سازی در ممالک عربی و اختلاف افکنی بین شیعه و سنی و با تأسیس و تجهیز داعش به برترین ادوات کامل نظامی، همه توان خود را بکار بستند ولیکن نتوانستند گنبد آهنین اسرائیل را حتی در مقابل حملات قریه ای کوچک چون غزه در جنگ‌های چندین روزه در برابر قدرت حزب الله محکم و خدشه ناپذیر حفظ کرده و به فضل الهی هیمنه پوشالی آنان از هم پاشیده شد.

وی در این پیام همچنین می‌نویسد: بنیان مرصوص و کاخ‌های عنکبوتی اسرائیل به لرزه در آمده و شمارش معکوس مرگ صهیونیست قبل از ۲۵ سال رقم خورده تا با عنایت حضرت قائم آل محمد (ص)، آن یگانه منجی عالم بشریت حکومت عالم خیز مستضعفین گسترش و پا به منصه‌ی ظهور نماید.

رئیس کل دادگستری استان سمنان در خاتمه می‌نویسد: اینجانب ضمن گرامی داشت روزجهانی قدس و نکوداشت این حرکت عظیم، تهیّت خویش را به تمامی سربازان عرصه مقاومت و پایداری تقدیم می‌نمایم و در لیالی قدر از خداوند باری تعالی مسئلت دارم تا با نابودی اسرائیل غاصب شاهد روزهای ظهور یگانه منجی عالم بشریت در بهار آرامش و آزادی باشیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1146081

مهمترین اخبار ایران و جهان: