نیوز سیتی!
24 فروردین 1402 - 10:35

ریزش برداری از 109 مقطع از محورهای ایلام

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام گفت: با تلاش نیروهای راهداری ریزش برداری در ۱۰۹ مقطع از محورهای این استان انجام شد.

سید زاهدین چشمه خاور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: باتوجه به بارش نزولات آسمانی و در پی هشدار های صادر شده از طرف دستگاه های خدمات رسان، با تلاش نیروهای راهداری ریزش برداری در ۱۰۹ مقطع از محورهای این استان انجام شد.

وی افزود: اکنون همه  جاده‌های اصلی و فرعی استان ایلام باز بوده و تردد در محورهای مواصلاتی بدون هیچ گونه مشکلی در حال انجام است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام ادامه داد: همچنین طی شبانه روز گذشته، بنابر گزارش های  امروز ادارات تابعه در تمامی شهرستان های استان وبا رصد دوربین‌های نظارت تصویری  در مرکز مدیریت راه‌های استان ایلام  ۱۲ محور ارتباطی از شهرهای این استان بارش باران گزارش شده است.

چشمه خاور با تاکید بر اینکه ۱۲۲ نفر از نیروهای راهدار با تعداد ۸۴ دستگاه ماشین آلات عملیاتی ریزش برداری از محورهای مواصلاتی را انجام داده اند گفت: از مردم عزیز هم استانی تقاضا داریم از تردد غیر ضرور در جادهدهای استان پرهیز کنند و قبل از عزیمت به سفرهای ضروری  با شماره گیری ۱۴۱ اطلاعات راه‌های استان و کشوراز باز بودن مسیر تردد خود اطلاع یابند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1144837

مهمترین اخبار ایران و جهان: