نیوز سیتی!
24 فروردین 1402 - 14:48

وزیر کار وارد استان البرز شد

کرج- وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی جهت شرکت در کارگروه تخصصی اشتغال استان البرز به همراه جمعی از مسئولین وزارتخانه وارد این استان شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید صولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی جهت شرکت در کارگروه تخصصی اشتغال استان البرز، به همراه جمعی از مسئولین وزارتخانه ظهر پنجشنبه وارد استان البرز شد و در مورد استقبال رسمی استاندار و مقامات استانی قرار گرفت.

وی به منظور شرکت در کارگروه تخصصی اشتغال جلسه شورای هماهنگی مدیران دستگاه‌های اجرایی تابعه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در این استان و دیدار و گفتگو با جمعی از نمایندگان فرهنگیان بازنشسته و همچنین جهت حضور در یک شرکت دارویی و دیدار با کارگران و کارکنان این واحد تولیدی وارد استان البرز شد.

تا دقایقی بعد صولت مرتضوی وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی در کارگروه تخصصی اشتغال استان که با حضور نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، استاندار و معاونین استان البرز و جمعی از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی متعهد اشتغال با محور ارائه گزارش تسهیلات اشتغال زا و اشتغال ایجادی ناشی از آن و همچنین اشتغال ثبت شده در سامانه ملی رصد و گزارش مرکز ملی آمار در خصوص نرخ بیکاری و نرخ مشارکت و عملکرد کاریابی‌ها در استان البرز برگزار می‌شود، حضور می‌یابد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1145381

مهمترین اخبار ایران و جهان: