نیوز سیتی!
03 اردیبهشت 1402 - 14:17

شناسایی ۳۸۰۰ اموال مازاد دولتی برای مولدسازی در کشور

ساری- رئیس سازمان خصوصی سازی کشور از شناسایی سه هزار و ۸۰۰ اموال مازاد و غیرمولد بخش دولتی برای مولدسازی در کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین قربانزاده ظهر یکشنبه در حاشیه جلسه مولدسازی اموال دولتی با بیان اینکه اینکه ۳۸۰۰ دارایی غیر منقول برای مولدسازی در کشور شناسایی شده است، افزود: این اموال در مرحله تثبیت مالکیت، ارزش گداری، ارز افزایی و روش‌های مولدسازی برای رونق پروژه‌های نیمه تمام عمرانی است که.

وی مهمترین نقطه اتکای این طرح را حمایت از تصمیم‌گیران دانست و گفت: در طرح مولدسازی دارایی راکد، حبس شده و یا احتکار شده برای ارزش افزایی مولد سازی می‌شود، و مولدسازی پروژه‌ها و دارایی‌ها سبب ایجاد اشتغال و رونق تولید و رونق بخشی اقتصاد می‌شود.

وی با بیان اینکه در استان مازندران مولدسازی دارایی غیر منقول اهمیت زیادی دارد، افزود: این دارایی‌ها باید در اختیار بخش خصوصی برای ارزش افزایی، تحقق اقتصاد مردمی و پویا قرار گیرد و اهمیت زیادی دارد و برای مولد سازی املاک مازاد باید اقدام داشته باشیم.

قربانزاده یادآور شد: در همه حوزه‌ها اعم از مولدسازی، ارزش گذاری و بازرگانی باید به مدیران استانی اعتماد ویژه داشته باشیم و ا ابتکار عمل مدیران استانی، فضای تحرک ایجاد کنیم.

رئیس سازمان خصوصی سازی افزود: در سازمان خصوصی سازی قرار نیست که تصمیمات به صورت متمرکز و یکجا انجام شود بلکه در استان‌های مختلف تصمیمات صورت می‌گیرد و از تصمیمات اتخاذ شده در حوزه کارشناسی و منطقی حمایت و احترام گذاشته می‌شود.

وی رفع گره‌های موجود را از اهداف مولدسازی بیان کرد و گفت: این حکم حکومتی است و سران سه قوه در آن دخیل هستند ودر استان مازندران به خاطر جدیت استاندار و مسئولان امیدواریم تحول ویژه‌ای را در ۱۴۰۲ شاهد باشیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1165337

مهمترین اخبار ایران و جهان: