نیوز سیتی!
04 اردیبهشت 1402 - 19:25

مشکلات موجود بین شهرداری بیرجند و آبفا برای حفاری‌ها

بیرجند_ مشکلات موجود بین شهرداری بیرجند و آبفای خراسان جنوبی با وجود توافقات انجام شده در گذشته در خصوص چگونگی آسفالت حفاری‌ها همچنان ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، مشکلات ناشی از حفاری‌های شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی در نقاط مختلف شهر از سال‌های گذشته همواره سبب نارضایتی مردم شهر بیرجند شده است و با وجود برگزاری جلسات متعدد در شورای شهر بیرجند به دلیل عمل نشدن به این توافقات همچنان این مشکلات وجود دارند.

در جلسه امروز شورای اسلامی شهر بیرجند نامه شهردار بیرجند در این زمینه به دادستان خوانده شد.

در این نامه آمده که در پاسخ به ادعاهای شرکت آبفای خراسان جنوبی در خصوص چگونگی آسفالت حفاری‌های این شرکت خدمات رسان اعلام می‌شود با وجود پی گیری های متعدد انجام شده برای انعقاد قرار داد با شرکت آبفای خراسان جنوبی در زمینه آسفالت حفاری‌های این شرکت، انعقاد این قرار داد تا کنون انجام نشده است.

مهدی دوستی مدیر عامل شرکت آبفای خراسان جنوبی هم در نامه‌ای به شورای اسلامی شهر بیرجند با اشاره به مشکلات موجود در رابطه بین پیمانکار این شرکت برای آسفالت حفاری‌های ایجاد شده در معابر شهر بیرجند، افزود: با توجه به توافقات منعقد شده و ارسال قرار داد مربوط به شهرداری، در یک سال گذشته این قرار داد از سوی شهرداری به این شرکت برگشت نکرده است.

در ادامه این جلسه اعضای شورا نظریات خود را در باره این موضوع بیان کردند و در نهایت مقرر شد یک بار دیگر نمایندگان آبفا و شهرداری به کمیسیون خدمات شهرداری برای بررسی مجدد این موضوع دعوت شوند و در صورتی که توافق در این خصوص انجام نشد، از طریق دادستان برای حل این مشکل پیگیری لازم انجام شود.

در ادامه در زمینه ایجاد نمایشگاه دائمی عفاف و حجاب در خیابان مدرس بیرجند بحث و گفتگو شد که با توجه به ارائه نظرات متفاوت اعضای شورا شهر بیرجند در این زمینه مقرر شد در کنار میدان اول مدرس بیرجند نمایشگاه عفاف و حجاب به مدت شش ماه راه اندازی شود مشروط بر اینکه اجناس عرضه شده در آن با ۲۰ درصد تخفیف به مشتریان ارائه شود و بعد از آن ارزیابی در این زمینه انجام شود و در صورتی که شهرداری و اعضای شورا نسبت به انجام این کار توسط بخش خصوصی اعلام رضایت کنند، در باره ادامه کار بخش خصوصی در این زمینه تصمیم‌گیری شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1167637

مهمترین اخبار ایران و جهان: